5/9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Gdy w 2011 roku Saab zakończył seryjną produkcję, wielu...

Gdy w 2011 roku Saab zakończył seryjną produkcję, wielu fanów marki było załamanych. Producent, który zawsze szedł pod prąd i mimo mocnego wpływu finansowego ze strony GM, zawsze robił wszystko po swojemu, po prostu przestał istnieć. Co prawda w 2013 roku z taśm produkcyjnych zjechało kilka egzemplarzy modelu 9-3, ale nie było to odrodzenie szwedzkiej marki, a jedynie ostatnie karty w jej historii. Mimo upadku, auta z gryfem na masce cieszą się sporym uznaniem i popularnością. Czy warto dziś sięgnąć po używanego Saaba 9-3 II?

Fot. Materiały producenta

Zobacz również

Fiat 126p. Kultowy Maluch obchodzi 49. urodziny. Ile kosztował „Maluch”?

Fiat 126p. Kultowy Maluch obchodzi 49. urodziny. Ile kosztował „Maluch”?

Skoda Fabia 1.0 TSI 110 KM. Jak sprawdziła się w naszym teście?

Skoda Fabia 1.0 TSI 110 KM. Jak sprawdziła się w naszym teście?

Polecamy

Mamy coraz lepsze drogi ale rzadko je remontujemy

Mamy coraz lepsze drogi ale rzadko je remontujemy

Puchar Alpine. Jubileusz Krzysztofa Hołowczyca

Puchar Alpine. Jubileusz Krzysztofa Hołowczyca

Piotr Kraśko. Prawo jazdy. Czego domaga się prokuratura?

Piotr Kraśko. Prawo jazdy. Czego domaga się prokuratura?

Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie