2 z 5
Poprzednie
Następne
TOP 5. Najmniej ekonomiczne samochody elektryczne BEV
2. miejsce - Porsche Taycan Cross Turismo Turbo S
Średnie zużycie prądu: 25,4 kWh /100 km
Koszt przejechania 100 km: 49,53 zł
Moc: 761 KM
Moment obrotowy: 1050 Nm
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 2,9 s
Zasięg na prądzie: 419 km
Pojemność baterii: 83,7 kWh netto
Cena: 860 000 zł
Pierwszy elektryk Porsche zadebiutował w 2019 roku i jest spokrewniony z Audi e-tron GT. W 2021 roku gamę uzupełniło uterenowione kombi shooting brake o nazwie Cross Turismo. Taycan wprowadził nowy projekt deski rozdzielczej do gamy Porsche, do którego nawiązuje odświeżone Cayenne i nowa Panamera. W kabinie znajdziemy łącznie aż 5 wyświetlaczy (w tym 4 z przodu i jeden z tyłu). Wymiarami auto przypomina Panamerę.