Tata Nano do serwisu

(red) źródło: Mototarget
Fot. Tata
Fot. Tata
Firma Tata Motors - motoryzacyjny gigant z Indii, właściciel marek Jaguar i Land Rover, ogłosiła na rodzimym rynku akcję serwisową obejmującą ponad 115 000 wadliwych modeli Nano.
Fot. Tata
Fot. Tata

Problem dotyczy rozruszników starego typu, które mogą nie działać tak, jak powinny. W swoim oświadczeniu producent stara się jednak unikać sformułowań typu „wadliwy” czy „akcja serwisowa”, zastępując je słowem „modyfikacja”. Instalacja nowych podzespołów w samochodach klientów rozpoczęła się już w październiku tego roku i do tej pory udało się „unowocześnić” 50 000 modeli Nano.

- „Pozostało jeszcze 65 000 samochodów, które musimy przyjąć na wizytę w serwisie. Jesteśmy w stałym kontakcie z ich właścicielami” - tłumaczą przedstawiciele Tata.

Niesprawne rozruszniki były montowane w modelach, których produkcja trwała od 2009 roku (od debiutu rynkowego) do 21 listopada tego roku. Obecnie producent oferuje odświeżoną wersję Nano po liftingu, w której wyeliminowano problem wadliwego rozrusznika.

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty