Problem dotyczy rozruszników starego typu, które mogą nie działać tak, jak powinny. W swoim oświadczeniu producent stara się jednak unikać sformułowań typu „wadliwy” czy „akcja serwisowa”, zastępując je słowem „modyfikacja”. Instalacja nowych podzespołów w samochodach klientów rozpoczęła się już w październiku tego roku i do tej pory udało się „unowocześnić” 50 000 modeli Nano.
- „Pozostało jeszcze 65 000 samochodów, które musimy przyjąć na wizytę w serwisie. Jesteśmy w stałym kontakcie z ich właścicielami” - tłumaczą przedstawiciele Tata.
Niesprawne rozruszniki były montowane w modelach, których produkcja trwała od 2009 roku (od debiutu rynkowego) do 21 listopada tego roku. Obecnie producent oferuje odświeżoną wersję Nano po liftingu, w której wyeliminowano problem wadliwego rozrusznika.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?