„Mniej więcej co pół roku, Skoda wprowadza na rynek nowy model – to część naszej strategii wzrostu” - powiedział CEO Skody,
Winfried Vahland podczas konferencji prasowej w Pekinie. „Rapid to nasz kolejny nowy model, wokół którego koncentruje się nasza strategia wzrostu. Spodziewamy się, że zyska popularność na wszystkich międzynarodowych rynkach".
Nowa Skoda Rapid ma być samochodem pro-rodzinnym, który reprezentować będzie rosnący w siłę segment pomiędzy Fabią a Octavią. Stylistycznie samochód wzorowany ma być na zaprezentowanym na targach we Frankfurcie w ubiegłym roku modeli MissionL. „Ten samochód w oczywisty sposób komunikuje nasze wartości. Jest precyzyjnie wykonany i wzbudza emocje. Jednocześnie, kierowca, pasażerowie, a także bagaże mają zapewnioną dużą ilość miejsca. To samochód idealny dla rodzin oferujący liczne, typowe dla Skody, przemyślane rozwiązania” – dodał Vahland.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?