Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39222 opinie. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: ogólnie zadowolony
Podsumowanie: XV to samochód nie dla każdego. Jeżeli zależy Ci na designerskim ciekawym wnętrzu to nie jest samochód dla Ciebie. Jeżeli zależy Ci na właściwościach jezdnych z auta będziesz bardziej niż zadowolony pod warunkiem ze zmienisz opony. Subaru powinno się wstydzić że wypuszcza tak fajne auta na tak słabych i niebezpiecznych oponach
Podsumowanie: zalety: autko na wszystkie okazje (do pracy, na wakacje, po mieście), wysokie (żaden krawężnik czy śnieg mu nie straszny - 22cm prześwitu!), wszędobylskie (miasto, autostrada, średni teren), bezpieczne (trzyma się drogi jak przyklejone), ciekawe (niespotykana bryła, wciąż rzadkie na drogach), w przystępnej cenie jak na takie wyposażenie i napęd (nieporównywalny z innymi pseudo czteronapędowcami), umiarkowane spalanie jak na taka masę oraz możliwości i stały napęd 4x4 (miasto: 8-9l, trasa 90-110km/h: 6,5-7l, autostrada 120-150km/h: 8,5l, vmax: 205km/h: 11l/100km ), dobre przyśpieszenie jak na ta masę - 9s do setki, wysoki Vmax - 205km/h, twarde zawieszenie + duże koła zapewniają że niczego sobie nie uszkodzimy, dobra wentylacja, dużo miejsca dla pasażerów z tyłu, złodzieje się nim nie interesują więc ubezpieczenie nie jest zbyt wysokie...... wady: można by było dopracować trochę bardziej jakość i estetykę wykończenia, plastiki kiepskie, brak przyciemnianego elektrycznie wstecznego lusterka, mały bagażnik jak na ten gabaryt auta, brak fabrycznego koła zapasowego (trzeba sobie dokupić samemu), dość głośna skrzynia biegów przy wrzuceniu jedynki na postoju, dość głośne wnętrze (choć mój rocznik - 2014 - ponoć już ma to poprawione w porównaniu sprzed faceliftingu), kiepskie audio (CD gra ładnie, ale radio kiepsko)... spore świsty karoserii przy prędkości powyżej 150km/h, przy podjazdach na poprzeczne przeszkody (np. śpiący policjant) - nawet powoli - bardzo podskakuje tył, kiepsko usytuowany podłokietnik - za krótki i za niski, mało schowków w kabinie - a jest miejsce aby je umieścić (choćby szuflady pod przednimi siedzeniami), brak tylnego podłokietnika a co za tym idzie dostępu do bagażnika z wnętrza kabiny, ciut za wąskie siedzenia z przodu, brak odrębnego nawiewu klimatyzacji na tył auta, kiepskie ASO i wysokie ceny serwisowania...
Podsumowanie: Doskonały samochód do miasta i na szosie, w terenie raz sprawdził się, nie wiem jak będzie zimą, ale nie mam obaw, używam olej 0W20 (przy 5000 km dolałem 0,5 l, później nic nie bierze) nie słychać ani opon (mud&snow - nie wymienia się na zimę) ani wiatru. Najlepszy samochód jaki miałem, a miałem ich sporo, ostatnio 2 klasy premium
Podsumowanie: Kupilbym jeszcze raz - jakkolwiek serwis i przeglady drogie - komfort jazdy to w duzej czesci rekompensuje.
Podsumowanie: godny polecenia samochód na każde warunki.
Podsumowanie: polecam wszystkim którzy potrzebują wysokiego prześwitu, genialnej trakcji i frajdy z jazdy!!
Podsumowanie: Auto na każdą pogodę. Bardzo pewne w trudnych warunkach atmosferycznych(głęboki śnieg, rozmiękłe gruntowe drogi ), a jednocześnie bardzo dobre na autostradzie i w warunkach miejskich . Dla mnie jest to samochód bardzo dobrze wykonany i jednocześnie uniwersalny .
Znajdujesz się w dziale Subaru XV opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Subaru XV, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Subaru XV.