Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Kangoo 1,9 Turbo Diesel. Rocznik 2001. Przejechał już trasę od Kamienca Podolskiego (to tam gdzie Wołodoyjowski i Ketling) do Amsterdamu (to w Holandii). Przyspieszenie ma takie, że niejeden benzynowiec pozazdrości. Samochód ma 30.000 i jest po pierwszym przeglądzie. Wszystko OK. Za 10.000 wymienimy klocki hamulcowe. Niesamowicie pakowny i można w nim naprawde swobodnie oddychać. Osoby siedzące na tylnym siedzeniu mogą nawet czytać rozłożoną gazetę. Polecam gorąco.
Podsumowanie: W maju 2002 nabyłem trochę przypadkowo Kangura 1.2 16V Oasis. W zasadzie chciałem kupić jakieś niewielkie kombi typu Fabia, Cordoba jednak nie żałuję dokonanego wyboru. Autko jest bez porównania bardziej funkcjonalne, ekonomiczny silniczek (6,4 - 7,3 l/100 km), przeglądy co 30 tyś. km, nadwozie w całości cynkowane (12 lat gwarancji). Bogate wyposażenie seryjne i niezbyt drogie dodatki, rewelacyjne dla rodzinnego zastosowania odsuwane drzwi boczne, najlepiej obustronnie. Po złożeniu częściowym tylnej kanapy jechaliśmy w trzy osoby na urlop wraz z czterema rowerami (górale 26") pięcioma dużymi torbami podróżnymi i całą masa różnych drobiazgów. Wszytko to zmieściło się do środka.
Podsumowanie: Mam Kangoo 1,2 60 KM. Po 170 tys. km wszystko jest ok. Trochę mało tych koni.
Podsumowanie: Kangurek jest moim szóstym pojazdem.Posiadam Kangoo od 1998r(kupiony w salonie) poj.1,2 przebieg 90000 km. Przez ten okres zdarzyły się dwie poważniejsze awarie.Mianowicie,po ok.4 miesiącach padł komputer poduszki i napinaczy pasów (wymieniony na gwarancji)a niedawno pęknął drążek skrętny tylnego zawieszenia (przeładowałem autko ok.1 tony).W między czasie obowiązkowe wymiany olejów i filtrów.Po 3 latach wymiana akumulatora,po 60 000 należy się liczyć z wymianą amortyzatorów i elementów układu wydechowego. Ogólnie autko bardzo wytrzymałe,silnik trochę słaby ale w jeździe miejskiej wystarczający i ekonomiczny,nadwozie funkcjonalne i praktyczne w załadowywaniu.Uwaga przestroga:jażeli kupujecie samochód w salonie nie montujcie autoalarmu fabrycznego (mało funkcji-problemy z serwisem).
Podsumowanie: mam "KANGURA" od marca 2001roku pozatym że trzeszczą plasiki z tyłu to prawda to z samochodu jestem zadowolony tj, naprawdę samochód rodzinny i mało pali dobra widoczność i duża ładowność pozdrowienia dla wszystkich posiadaczy "metalowuch KANGURÓW"
Podsumowanie: Przebieg 37000 km Silnik 1.4 Wystąpiła awaria pompy wspomagania kierownicy oraz wymieniłem czujnik poduszki który miał wadę seryjną . Zbyt zrywny przy ruszaniu - chyba za lekki przód co powoduje nadmierne zużycie opon przednich poza tym raczej niezawodny , Duża paka , trochę w nim trzeszczą plastiki .
Podsumowanie: Przebieg 180000km. Silnik 1,2 60KM Rocznik 1998 Problemy - zadnych Oby wszystkie samochody tak się eksploatowały
Podsumowanie: Samochód ma 60 tyś przebiegu przez ten czas nic się nie popsuło przegląd był raz robiony w serwisie autoryzowanym i przy 40 tyś wymienili klocki hamulcowe Zalety mało pali lato średnio 6 zima 7 cichy wygodny trochę towaru wejdzie Wady hamulce są zbyt czułe, niefortunne umiejscowienie zatrzasków pasów bezpieczeństwa na tylnych siedzieniach trochę twarde zawieszenie
Znajdujesz się w dziale Renault Kangoo opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault Kangoo, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Renault Kangoo.