Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Jak ktoś kupuje używane auto to może się wszystkiego spodziewać!Ja kupiłem auto nowe w 2002 w grudniu założyłem gaz i do tej pory zrobiłem 112tyś km bez problemów.wymieniałem tylko przepustnice, potem zamek i spaliły misię w tym czsie 4 cewki.Mam silnik 1,6 16v spisuje się bardzo dobrze. Gaz mu bardzo pasuje.Instalacja może być z jednopunktowym wtryskiem za 1800zł
Podsumowanie: Mam Oasisa 1.2 16V, rocznik 2002, przebieg 47 tyś. km. Poza kilkoma drobiazgami typu przepalony bezpiecznik termiczny wentylatora (koszt 2 zł, wymieniłem sam) czy ścięta śruba zamka w bagażniku (znalazłem zastępczą w komórce)nie miałem z nim większych problemów. Po ok. 40 tyś. musiałem wymienić klocki, trochę szybko, ale ten typ tak ma. Poza tym olej co 20 tyś. wraz z filtrem powietrza, kilka przepalonych żarówek i to wszystko. Silniczek trochę słaby, ale mocniejsze wersje silnikowe były sporo droższe w nabyciu, a i eksploatacja tego silnika jest do przyjęcia - spalanie ok. 7,0 - 7,5 l/100 km.
Podsumowanie: Mi siadła pompa po 1500 km. Więc gdy pobrano paliwo do badania to miałem nieprzespany tydzień.Ale na razie nie jest żle. Za te pieniądze polecam.
Podsumowanie: Ogólnie bardzo fajne autko firmowo-rodzinne . Silnik jest git . Chyba najlepsza rzecz w tym aucie . Spala na trasie 4,5 litra . Jedyne co mnie drażni to wnętrze . Jest w nim za dużo plastyku i blachy . Ale wkońcu to samochód firmowy :} W każdym razie gorąco polecam . Miałem przed nim meganke 1.4 i też byłem zadowolony . POLECAM jak najbardziej .
Podsumowanie: Mam Kangoo Kaleido 1,2 16V 2004r. przebieg 32 tys. km. Zamontowałem instalację gazową Easy Jet po 11 tys. km. Przez 15 tys. chodził jak rzeba a potem pojawiły się kłopoty z uruchamianiem - okazało się, że silnik nie ma hydraulicznej kompensacji luzu zaworowego i trzeba było wyregulować luzy, bo zawory się podparły (efekt pracy na gazie - przyspieszone zużycie gniazd zaworowych (każdy "gazownik" to wie a ja od teraz)). Potem okazało się, że nie chce pracować na benzynie - na gazie jest ok. Właśnie walczymy z tą dolegliwością (Autoryzowany serwis jest bardzo wyrozumiały). Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i będę dalej z niego zadowolony. Aha, benzyny zużywa około 7,5 l/100 km, a gazu 8,4 - 9,8 l/100 km (na trasie). Dynamika wystarczająca ale na V-tce nie ma co wcale próbować wyprzedzać. Poza tym wspaniałe auto rodzinne na wypady z bagażem ale również jako transportowe na codzień (po wymontowaniu kraty i kanapy).
Podsumowanie: Mam Kangoo 1.4 (75koników) od czerwca. Gdy go kupiłem to miał 104 tys teraz ma 141 000. Jedyna awaria to tzw. czujnik wolnych obrotów (padł po 112 tys) poza tym autko super. Przeglady na czas i można nim zrobic do 400 tys bez problemu. Podstawa to oryginalne czesci i dbanie o auto. Spalanie średnie 7,4 l, w trasie 6,6l/100km (załadowany 400kg) w mięscie do 8,8l. Jezeli ktoś, kiedyś jezdził autem wiekszym od malucha to wie że większa objętość kabiny oznacza większy hałas w środku. Zawieszenie jest dość głośne ale musi byc takie przy tej ładowności (polecam lepsze opony-bedzie cichsze). Nie wierzę w korozję karoserii lub tłumików - no chyba że ktoś kupił auto to wypadku i było byle jak naprawione.POLECAM jako auto rodzinne i do średniej firmy. Następny też będzie kangoo, ale czekam na silnik 1,9 dci.
Podsumowanie: Mam kango 1,5dci/80km/ alize.Jestem bardzo zadowolony.PartnerHDI od 0 do100.zostaje z tyłu!Poza tym stosunek ceny do wyposażenia uważam za dobry.No i to spalanie na trasie przy 110 km/h do 5L
Podsumowanie: Mam kangura od czerwca br.ma przejechane 270000 i do dziś ok.Zapaliła mi się kontrolka Air bag poradżcie gdzie mam zajrzeć Auto jest z 2000 roku
Podsumowanie: Kangoo Alize 1,5 dCi 80 KM. Po roku i 15 tys.km moge tylko chwalić. Żadnych usterek, rewelacyjny silnik 5-6l ON na 100km. Komfort jazdy doskonały podobnie jak widoczność i ergonomia. Wyposażenie w stosunku do ceny ponadprzeciętne. Użyteczność - wyjątkowa.I ma w sobie to coś co powoduje, że napewno z daleka odróżnisz go pośród innych aut na ulicy, ale jak komuś przeszkadzają nie osłonięte kiepskimi plastikami blachy wewnątrz niech się zainteresuje Lanosem ;-)
Podsumowanie: Posiadam Renault Kangoo z silnikiem 1,2 przebiego obecny ok. 280000 km. Po 188000 wymieniłem całe zawieszenie i filtr powietrza w którym były już kamienie. Pali ok. 7-8 litrów benzyny + 2 litry oleju na 5000 km. Ogólnie auto jest zarębiste. PROSTA RADA WYMIENIAĆ CZĘŚCI W TEDY KIEDY NIE CHODZI.
Znajdujesz się w dziale Renault Kangoo opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault Kangoo, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Renault Kangoo.