Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: 94r, 1,9TD, średnio 5,2l/100 przy 1-2 osobach i obrotach poniżej 2000 na trasie (ruch miejski do 30%). Przykre są stosunkowo duże szumy powietrza od 90km/h, a nawet wcześniej. Olej shell helix diesel mineralny. Ponad 200tys. - dolewek nie ma potrzeby robić. Brzydka kierownica (powinien w niej być klakson). sterowanie wycieraczkami lepsze w poczciwych fiaciorach i poldkach. (dobór szybkości). Spryskiwanie szyb włączam w dół, a jednokrotny ruch - pociągając do siebie (zamieniłem przewody) - dla mnie większa wygoda w tym układzie. Kieszeń na radio zbyt schowana. Poza tym niezłe autko. Nie jest zbyt zeelktronizowane, więc można samemu nieco ponaprawiać. (ale zbyt trudne dojścia do podzespołów - w porównaniu do niemieckich aut)
Podsumowanie: witam posiadam peugeota 405 z silnikiem 1.9benzyna,silniczek w tych samochodach jest naprawde bardzo dobry mam przejechane juz 220.000km i nic nie robie tylko te zawieszenie regenerowałem tylna belke bardzo tanio mi zrobili oraz wahacze przenie szybko sie wybijaja dla posiadaczy tych samochodow polecam naprawy w pewnej firmie mają wszystkie czesci i naprawjaja tylko samochody francuskie tel do nich to 715 28 29
Podsumowanie: Kupiłem w 2002 r. 405 1.8 SRD Turbo (1991) z nadzieją, że nic nie trzeba będzie przy nim poważnego robić. Ma przejechane 243 000 km i niestety dokładam do niego strasznie. Dziwię sie takiej ilości ocen pozytywnych (chociaż w warsztacie dowiedzialem się, że 405 1.9D jest nie do zajeżdzenia). Silnik (głowica) i pompa do wymiany w najbliższym czasie, od 2 tygodni szukam chłodnicy, która jest do niego zupełnie nietypowa i droga, wymienłem nagrzewnicę, kilka przewodów gumowych, które sparciały, cały czas walczę z cieknącym i spalającym się olejem. Ropy pali około 8,0 l/100 - dość przyzwoicie. Części zamienne są dość drogie, może dlatego, że wersja Turbo jest trochę nietypowa. Jest jednak bardzo wygodny i ma duży bagażnik. W środku wyciszony. Na trasie stabilny. Myślę, że w ostatecznym rozrachunku wychodzi jednak na plus ( kiedy zapomnę ile to wszystko kosztuje), a moje nakłady są efektem wieloletnich zaniedbań. Bardzo go polubiłem. Polecam ludziom raczej z pełniejszym portfelem, którzy mają środki na ciągłe inwestycje. P.S. Proszę o kontakt innych użytkowników wersji 1.8 TURBO DIESEL, celem wymiany uwag.
Podsumowanie: Mam 405 1.6 B i wpakowałem już w niego dużo ludzi
Podsumowanie: 1.9 GRI 1991 nabiłem 410 tys km bez remontu silnika a samochód ciagl super ciągnie naprawde bardzo dobre autko. Szkoda ze już go nie produkują bardzo chetnie kupił bym drugi taki nawet bym sie nie zastanawiał.
Podsumowanie: Autko jest super, tylko te zawieszenie z tyłu! Ale mam rade na nie, pasuje z citroena xary picasso.Robiłem głowice po 300 000km, i byłem zdziwiony, na tulejach były jeszcze rysy technologiczne.Jest ogólnie OK!
Podsumowanie: Samochód bardzo duży i wygodny, co ważnejsze z ocynkowanej blachy, (przynajmniej od 93 r), w oplu w tym wieku można już skrobac rdzę, za małe pieniądze mażna miec bardzo dobry samochód,
Podsumowanie: Mam 1.4 na gaz i nie mogę narzekać.
Podsumowanie: zayebisty ! Mam dość rzadko spotykaną wersje 1,4 gażnik.Nie jest to żaden ścigacz ale wierzcie lub nie z np. golfem 1,3 radzi sobie bez problemu.Jeśli chodzi o ekonomikę to już absolutna rewelka !!!!!!!!Tym bardziej że mam gaz.Poprostu jeżdzi za darmo.
Podsumowanie: Powiem tak: Lewki są najlepsze! Na początku miałem 205 GTI i byłem bardzo zadowolony. Potem coś mi się zwaliło pod kopułką i kupiłem clio... później był amerykański van... i.. wróciłem do Peugeota :) Mam 405 sri kombi z 91 roku (przebieg 205tyś). Kupiłem za grosze - Fakt musiałem trochę włożyć w zawiesznie i założyłem gaz. Teraz technicznie jest igiełka. Zrobiłem na razie około 25 tyś 405 i wcześniej ok 50 tyś 205 - tylko raz się zdarzyło że kożystałem z pomocy holownika ( a to tylko dlatego że niedopilnowałem i zignorowałem luz na sworzniu i koło mi odjechało :)) Wszystkie pozostałe usterki były na tyle drobne że mogłem spokojnie dojechac do celu. Te samochody są wdzięczne- jak będziesz dbać i dopieszczać na bierząco to można spokojnie jeździć bez obawy na przykre niespodzianki. Blacha doskonale zabezpieczona (z wyjątkiem samochodów montowanych w polsce - dlaczego zawsze musimy robić kichę?) - chyba że auto było po wypadku, wtedy korozja raczej zapewniona. Silnik też nie do zajeżdżenia - tylko trzeba kontrolować poziom oleju. Na co jedynie moge narzekać to trzeszczące plastiki w środku - cóż kombi ma taką urodę... Ale i tak go kocham :)
Znajdujesz się w dziale Peugeot 405 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 405, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Peugeot 405.
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 KM. Wrażenia z jazdy, spalanie, osiągi i ceny