Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39311 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Peugeot kilkukrotnie próbował atakować segment E. Wystarczy wspomnieć modele 604 i 605. Żaden z nich nie odniósł sukcesu rynkowego. Ostatnią próbą wejścia do klasy wyższej był model 607. W Motofaktach sprawdzamy, czy po latach może stanowić ciekawą propozycję limuzyny za rozsądne pieniądze i które wersje tego auta są godne polecenia.
Nie masz ochoty na Audi, BMW czy Mercedesa? Zawsze możesz zdecydować się na…Peugeota.
Model 607 to flagowa limuzyna Peugeota, który stara się przełamać dominację marek niemieckich.
Przed dwoma tygodniami Peugeot zaprezentował dziennikarzom odmłodzony technicznie model 607. Ta komfortowa limuzyna wzbogaciła się o dwa elementy, które poprawiają nie tylko komfort, ale przede wszystkim bezpieczeństwo podróży.
Pod względem sylwetki "607" wypada wyjątkowo korzystnie. Auto zwraca uwagę każdego kierowcy i przechodnia. Od razu widać - klasa wyższa.
Peugeot 607, flagowa limuzyna francuskiego koncernu, zastąpił cieszący się niezbyt dobrą opinią model 605.