Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam 306 1,4 rocznik 1995 od pieciu lat.W pierwszym roku urzytkowania przy przebiegu 45000km musiałem wymienic skrzynie biegów /koszt całkowity 1000zł/.Następnie przy stanie licznika 64000km wymieniłem uszczelke pod głowicą koszt 600zł.Dwukrotnie wymienialem łączniki stabilizatora i końcówki wahacz.Po przejechaniu 75000 wymieniłem tuleje metalowo gumowe wahaczy przednich.Po przejechaniu 78000 km musiałem wymienić przednie tarcze hamulcowe wraz z klockami,Także wymienilem tylne szczeki wraz z cylinderkami po przebiegu 57000km.Nadmieniam że nie mogę wyeliminować wady lewego tylnego hamulca-słabszy.Wymieniłem równiez łożysko napinacz paska pompy wspomagania na polskie/12zł/. Przy stanie licznika 85000 musiałem wymienić wąż łączący chłodnicę z silnikiem/rozerwał się w trasie/.Po przebiegu 86000km wymieniłem również tarczę sprzęgła z wyciskiem /koszt550zł/.Po przejechaniu 88000 musiałem wymienić lewą przednią zwrotnicę z łożyskiem /koszt 200zł/.Wymieniłem po przebiegu 55000km tylny tlumik a po przebiegu 79000km musiałem wymienić ponownie ale dwa.Niewiem co mnie jeszcze czeka do wymiany ale pomimo tylu klopotó lubię to auto któro wyśmienicie się prowadzi a po wygłuszeniu komory silnika jest ciche, bardzo pakowne przewiozłem nim 35m2 płytek.Bardzo mało pali w trasie i mieście.Przy pełnym obciążeniu przy szybkości +/- 100km/h zużycie wyniosło w trasie 5,3L benzyny 95.Dla poprawy bezpieczeństwa konstrukcji we wszystkie profile kształtowe wstrzyknołem piankę poliuretanową.Z moich doswiadczeń z innymi markami 306 jest godna polecenia pod warunkiem że trafi się na dobry egzemplaż. z pozdrowieniami Janusz
Podsumowanie: posiadam 306 1.4 z 94r ,kupiłem jako 7 latka,średmie spalanie około 7/100 a na teasie przy 120 km/h poniżej 6 ,założyłem gaz trasa 7.7-8 w cyklu mieszanym około 8-9/100 poza wymianą prawej półosi (350 zł)komplet tarcz hamulcowych (48 zł/szt)większych problemów nie mam ,wygodny niedrogi w utrzymaniu,po 3 latach muszę zmienić końcówki a przejechałem już ponad 90tys-to chyba nie tak źle ogólnie polecam
Podsumowanie: Auto pomimo swojego wieku (1993r) praktycznie niezawodne a przy tym z silnikiem 1.9 diesel bardzo dynamiczne i oszcędne. Jestem użytkownikiem od 3 lat i jek narazie nie zamierzam z niego rezygnować. Po prostu rewelacja!
Podsumowanie: Posiadam P306 1,4 z LPG z 1996, ogólnie auto jak auto co do pazerności na paliwo to jest OK, nawet na gazie ładnie pali, mimo dużego przebiegu jaki posiada silnik - 250 tys, i to bez żadnej naprawy, silnik nie kopci, nie przecieka i dośc cichy. Mankament to zawieszenie dość często wybija się na Polskich drogach ale części ogólnie dostępne i nawet nie drogie. Często jeżdze do Francji i na Autobahnie ładnie daje sobie radę, ogólnie polecam bo można kupić za niewielkie pieniądze a jeszcze się pojeżdzi
Podsumowanie: kupiłem 306-tkę w marcu tego roku , do tej pory zrobiłem na nim ponad 10000 km. Moje autko to rocznik '95 , obecnie ma na liczniku ok.114000 km. Sprawuje się bez zarzutów , jedyne co zmieniałem to elementy eksploatacyjne { filtry , olej, końcówki drążków}. Polecam wszystkim, w trasie prowadzi się bez zarzutów; założyłem LPG- w trasie pali 7,5 l. , w jezdzie mieszanej ok. 8,5 l. , a w cyklu miejskim mieści się w 9,8 l.
Podsumowanie: Od 2 lat mam 306 HUSKY 1,6 benzyna z 1999 roku. Użytkowników takich modeli proszę o opinie. Karol.
Podsumowanie: Peugeot 306 1.6 1994 co roku dokładam około 1000 zł, ale jestem z niego zadowolony
Podsumowanie: Posiadam od 6 miesięcy 306 w wersji XS 2.0 HDI 2000 r., cóż mogę powiedzieć, napewno jestem bardzo mile zaskoczony dynamiką silnika i zarazem oszczędnością spalania. Jak na średniej klasy auto jest na prawdę bardzo wygodne (przynajmniej z przodu, z tyłu jeszcze nie siedziałem ;-)) Trzyma się świetnie na drodze, rewelacyjne hamulce - tarcze przód-tył wentylowane oczywiście, cóż więcej naprawdę polecam.
Podsumowanie: Kupiłem Peugota rok temu rocznik 97 na razie auto bez awaryjne 75 000 przebiegu(choć pewnie zależy jak się trafi - zwłaszcza przy używce), jedyny minus to delikatne zawieszenie (choć wygodne) przy pełnym obciążeniu trę chlapaczami o asfalt - wkurzające. Poza tym O.K. Acha nie kupujcie tańszych klocków - nie warto po nagrzaniu są do niczego. Pozdrawiam
Podsumowanie: Dobre auto. Mam 306 1.4 z 1996 od roku 1999. Wymaga standardowej serwisowej pielegnacji. Silnik bez zarzutu. Zawieszenie troszke za slabe na nasze drogi. Wczesniej jezdzilem Oplem Astra 1.4 i Skoda Felicja - wole 306, lepiej sie prowadzi.
Znajdujesz się w dziale Peugeot 306 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 306, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Peugeot 306.
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje