Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
100 NX (34 opinie)
200 SX (10 opinii)
300 ZX (9 opinii)
350 Z (3 opinie)
370 Z (2 opinie)
Almera (203 opinie)
Alteon (1 opinia)
Bluebird (8 opinii)
Cabstar (7 opinii)
Cherry (2 opinie)
Cube (1 opinia)
GT-R (3 opinie)
Juke (21 opinii)
Laurel (3 opinie)
Leaf (1 opinia)
Maxima (39 opinii)
Micra (90 opinii)
Murano (13 opinii)
Navara (16 opinii)
Note (73 opinie)
Pathfinder (9 opinii)
Patrol (28 opinii)
Pick up (2 opinie)
Pixo (3 opinie)
Primastar (2 opinie)
Primera (265 opinii)
Pulsar (15 opinii)
Qashqai (88 opinii)
Qashqai+2 (2 opinie)
Rogue (1 opinia)
Serena (15 opinii)
Silvia (4 opinie)
Stanza (1 opinia)
Sunny (118 opinii)
Terrano (35 opinii)
Tiida (2 opinie)
Titan (1 opinia)
Trade (3 opinie)
Urvan (2 opinie)
Vanette (11 opinii)
X-trail (50 opinii)
Xterra (5 opinii)
Podsumowanie: Jedyny minus to skrzynia biegów
Podsumowanie: Polecam 2.2 silnik nie do zajechania wiadomo w miare mozliwosci jak się dba
Podsumowanie: Samochód rodzinny. Godny polecenia
Podsumowanie: Auto kupione w 2018 roku z silnikiem 1.3 140 KM , jak na razie nie mam z nim większych problemów technicznych , natomiast wiele do życzenia pozostawia spasowanie elementów karoserii jak drzwi , maska , klapa bagażnika . Nigdy już nie kupię NISSANA !!!
Podsumowanie: Ogólnie poprzednia wersja cabstara bdb ale nowy Nt 400 słaby i nie polecam Bardzo słaby srwis i dostepność czesci na gwarancji W sklepie do kupienia w serwisie 6 -8 tyg
Podsumowanie: Babski samochód o słabych właściwościach jezdnych, polecam dobrze zastanowić się przed zakupem bo można potem żałować, duster jest 20 tys. tanszy i prawdopodobnie dużo lepszy .
Podsumowanie: Uważajcie na serwis, jest fatalny i drogi
Podsumowanie: Całkiem fajne auto gdyby nie ta korozja podwozia. Stojąc przy samochodzie słychać jak korniki je zżerają. 10 letnie auto po dodatkowej konserwacji podwozia niedługo się złamie.
Podsumowanie: Rok produkcji 2007, kupiony w 2020 od pierwszego właściciela za 13 tys zł, polski salon, hatchback, 1,8 – silnik konstrukcji Nisaana z 6-cio biegową skrzynią i łańcuchem rozrządu, potwierdzony przebieg (92 tyś km). Z salonu wyjechał w styczniu 2009. Zaskakująco cichy, bardzo przyjemny w prowadzeniu i naprawdę dość szybki. Bardzo dobrze zbiera się z dołu (bez wkręcania na obroty) co było bardzo miłym zaskoczeniem. Zacząłem od profesjonalnej diagnostyki auta i na „dzień dobry” wymieniłem tarcze i klocki (ATE) oraz tuleje sanek (przednia belka) – japońskie SKR (300 zł/kpl, robocizna 600 zł), bo nie lubię 2 razy wymieniać tych samych elementów. Dodatkowo tuleje wahaczy – Lemforder – 150 zł. To pakiet startowy i pewny, jeśli poprzedni właściciel tego nie zrobił na dobrych częściach, bo oryginały były słabej jakości (wiedziałem o tym kupując to auto i stargowałem mocno cenę). W trasie i w mieście potrafi spalić od 6,5 do 8,5 litrów benzyny (średnia z przejechanych w 2 tygodnie ponad 2 tysięcy kilometrów). Jeśli lubicie poszaleć, to przy 150 km/h pali 12,5 litra, a przy 200 km/h... nie zerknąłem :D, no ale auto ma swoją masę i wymiary. Siedząc w środku mam wrażenie że to minivan, siedzi się wysoko i komfortowo, auto zaprasza do dostojnej jazdy. Jak na 13-letniego „japończyka” nieźle zabezpieczony antykorozyjnie. Na rantach drzwi, klapy bagażnika czy maski oraz progach i podłużnicach nie widać nawet śladu korozji, to samo dotyczy nadkoli, a nie był garażowany. Od spodu na różnych elementach rude naloty wymagają już profesjonalnego zabezpieczenia antykorozyjnego (chyba nie dziwne po tylu latach), najlepiej z piaskowaniem w dobrym warsztacie – raz a dobrze i spokój na 5-7 lat. Mam porównanie do almery N15, którą jeździłem przez 21 lat od nowości, więc wiem co piszę. Czy warto? Przy pakiecie startowym wynoszącym 3 tys zł mam wrażenie jazdy nowym i bardzo dynamicznym autem. Co do wyglądu: z przodu stylizacja trochę jak w Murano, z tyłu jak w Peugeocie hatchback. Mnie się podoba, ma swoją trochę francuską elegancję. Niewiele ich jeździ po mieście więc ludzie zerkają z zaciekawieniem. Bardzo dużo miejsca w środku. Polecam.
Podsumowanie: Super samochód dla całej rodziny
Znajdujesz się w dziale Nissan opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Nissan, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 42 modeli samochodów marki Nissan.
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
12 400 złZakres cen: 12 400 – 12 400 zł
Średnia cena na podstawie 66 ofert:
17 598 złZakres cen: 10 900 – 31 900 zł
Średnia cena na podstawie 10 ofert:
14 620 złZakres cen: 12 500 – 17 700 zł
Nissan Juke Hybrid. Jak się sprawdza podczas jazdy? Ile kosztuje?
Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 KM vs Opel Mokka 1.2 Turbo 100 KM. Porównanie stylowych miejskich crossoverów
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T MHEV 158 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Nissan Qashqai III. Na nowej płycie podłogowej. Test, wrażenia z jazdy, dane techniczne
Nissan Juke DIG-T 7DCT N-Design. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny