Audi A6 III (C6) (2004 - 2011) - opinia użytkownika Amigo
2013-08-31, Amigo
Marka: | Audi |
---|---|
Model: | A6 |
Generacja: | III (C6) (2004 - 2011) |
Rok produkcji: | 2006 |
Przebieg: | 136 tys. km |
Nadwozie: | Kombi |
Silnik: | 2.4 Multitronic |
Podsumowanie:
Spalanie miejskie przy jeździe zgodnie z przepisami można osiągnąć w przedziale 10-10,5 lecz przy dość ostrej jeździe normą będzie 12,5-13 Spalanie w trasie podane przy prędkościach autostradowych+ (140-170) Auto warte zapłaconych pieniędzy w sierpniu 2012 (cena zakupu wraz z pełnym serwisem w audi ) 51500PLN
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Wbrew ogólnej opinii, żadnych problemów z multitronikiem przed zakupem obawiałem się tego na podstawie wpisów lecz Polska to Polacy i w razie czego zamiast wymieniać sterownik można do naprawić za ok 450 PLN Opisywana często wada cewek zapłonowych nie dotyczy użytkowników korzystających z autoryzowanych serwisów. W moim aucie wymieniono wszystkie cewki gratis w ramach akcji serwisowej.
-
Zawieszenie:
Doskonałe prowadzenie w zakrętach.
-
Wnętrze:
Mój egz. nie jest wyposażony w kolorowy wyświetlacz jednak ma to swoje wady i zalety. W systemie audio utrudnione jest poruszanie się po zaprogramowanych stacjach radiowych ze względu na brak możliwości wprowadzenia nazwy własnej. Natomiast doskonałe jest nagłośnienie ( Wzór do naśladowania dla BMW)
-
Komfort jazdy:
Ze względu na doskonałe właściwości jezdne zawieszenie na początku wydaje się dość sztywne lecz to tylko pozory. Doskonałe auto na długie podróże. Mimo braku w moim aucie regulacji odcinka lędźwiowego po ostatniej 7-mio godzinnej podróży zero zmęczenia pleców że o mojej schorowanej nodze nie wspomnę.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 11.2l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | — l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 10.7l/100km |
Zalety i Wady
- Doskonała kultura pracy silnika V. Szczególnie w trybie sport cieszy ucho.
- Doskonałe właściwości jezdne
- Nie znane Poza dla niektórych dość wysokim spalaniem, ale coś za coś. Nie skaleczył bym tego silnika gazem choć ponoć doskonale się do tego nadaje.