Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Wygląda na to, że samochody francuskie nabierają zupełnie innego charakteru niż pojazdy niemieckie. Francuscy projektanci przeżywają dni chwały.
Z drugimi generacjami aut jest jak z drugą żoną – można oczekiwać, że będzie lepsza od poprzedniczki.
Współcześnie wytwarzane coupe kabriolety nie są nowym wynalazkiem, ale jazda nimi sprawia tyle radości, co kiedyś.
Megane II zadebiutował jesienią 2002 r. na paryskim salonie samochodowym. Z racji kształtu nadwozia Francuzi nazwali go berline/coupé, my pozostaniemy przy nazwie hatchback, tym bardziej, że są już odmiany sedan i coupe-kabriolet.
Megane II znaliśmy do tej pory jako 3- lub 5-drzwiowego hatchbacka. Teraz do polskich salonów Renault trafiły jednocześnie wersje scenic, grandtour oraz sedan.
Renault Megane II coupe-kabriolet jest jest eleganckim i dynamicznym autem, które trafi do salonów jesienią tego roku
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Średnia cena na podstawie 313 ofert:
66 412 złZakres cen: 41 900 – 142 900 zł
Średnia cena na podstawie 289 ofert:
27 542 złZakres cen: 17 500 – 64 500 zł
Średnia cena na podstawie 84 ofert:
10 192 złZakres cen: 4 900 – 29 999 zł