Reklama "Eat the Road" (zjedz drogę) promująca Golfa R w Republice Południowej Afryki pojawiła się w kilku lokalnych magazynach motoryzacyjnych. Specjalną, "papierową" stronę wykonano m.in. z mąki ryżowej, wody, soli, glikolu propylenowego i gliceryny. Całość można wyrwać z czasopisma i zjeść, jak widać na załączonym zdjęciu.
**CZYTAJ TAKŻE
Najdłuższa reklamaPrzydrożne reklamy stwarzają zagrożenie**
Specjaliści z działu marketingu Volkswagena chcieli w ten sposób zademonstrować przyspieszenie i wysoką moc Golfa R, który zdaje się pochłaniać drogę. Udało im się?
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?