Samochód miałby powstawać w zakładach w Nysie.
Modernizacja samochodu ukrywa się pod jego maską. Za napęd posłużył silnik Citroena DW8 B/L 4, diesla sterowanego elektronicznie o pojemności 1,9 l i mocy 69 KM. Rozstaw przednich kół zwiększono o 36 mm, a zawieszenie podniesiono o 35 mm. W przyszłym roku planowana jest modernizacja przodu pojazdu i wprowadzenie silnika benzynowego z instalacją LPG. Cena "nowego" Trucka ma wynieść ok. 35 tys. złotych.
Zdaniem prezesa PFS w 2004 roku fabrykę opuści 200 Trucków. W roku 2005 miesięcznie ma być produkowanych 288, a docelowo 500 aut. Nieustalona jest jeszcze liczba eksportowanych pojazdów, ale wiadomo, że Trucki będą wysyłane do Włoch, Holandii, Szwecji, na Łotwę i Węgry.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?