Szczegóły dotyczące nabywcy pozostały tajemnicą. Wiadomo jedynie, że nadwozie tego wyjątkowego egzemplarza LFA zostało pokryte żółtym lakierem, zaś kabinę pasażerską wykończono czarną tapicerką.
W porównaniu do standardowej odmiany LFA, wersja Nurburgring wyróżnia się przede wszystkim dużym spoilerem w tylnej części nadwozia, który dba o odpowiedni docisk auta do podłoża. 4.8-litrowy silnik V10 generuje 570 KM (standardowo 560), a także 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W połączeniu z sześciobiegową skrzynią sekwencyjną, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w czasie 3,7 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi z kolei 325 km/h.
Według nieoficjalnych danych, auto pokonało pętlę toru Nurburgring w czasie 7 minut i 14 sekund. Jest to o 5 sekund szybciej, niż Chevrolet Corvette ZR1, a także 4 sekundy mniej nniż Porsche Carrera GT2 RS.
Lexus wyprodukował tylko 50 egzemplarzy wersji Nurburgring.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?