Dzięki powiązaniu urządzenia z nawigacją GPS, jest ono w stanie dostosować przełożenie skrzyni biegów do nachylenia podłoża, by uzyskać jak najbardziej wydajny sposób utrzymania prędkości. Predictive Powertrain Control może w jednej chwili zredukować bieg nawet o 2 przełożenia, w zależności od potrzeb.
Urządzenie to będzie montowane w ciężarówkach serii Actros. Według Mercedesa, pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa o 3% w porównaniu z konwencjonalnym tempomatem.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?