Dotychczas stosowany znak firmowy Volkswagena, litery V i W na niebieskim tle, zostało zaprojektowane pod koniec lat 90. XX wieku. Po ponad dekadzie, szefowie koncernu uznali, że nadszedł czas na zmiany.
Autorem nowego logo został Walter de Silva, który do niedawna piastował stanowisko głównego designera Grupy Volkswagen. W porównaniu do wcześniejszego znaku firmowego, nowy wyróżnia się trójwymiarowym kształtem i cieniowanym wzorem. Delikatnie zmieniono również barwę tła, która teraz jest ciemniejsza.
Przypomnijmy, że to już kolejna marka niemieckiego koncernu, która przeprowadziła w ostatnim czasie lifting własnego logo. Na podobny zabieg zdecydowała się także Skoda i Seat.
Oficjalna prezentacja nowego logo VW będzie miała miejsce na salonie samochodowym w Paryżu.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?