Nagrody "Partner BRD" rozdane

(ip)
Fot. Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego
Fot. Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego
22 listopada w Warszawie odbyła się gala wręczenia nagród "Partner Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego". W pięciu kategoriach wyróżnione zostały instytucje, firmy, organizacje, media i osoby, które w aktywny sposób przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa drogowego.
Fot. Polskapresse
Fot. Polskapresse

Konkurs organizowany jest przez Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego we współpracy z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Jego założeniem jest wyróżnienie inicjatyw, które promują, a często aktywnie poprawiają bezpieczeństwo ruchu drogowego. Patronat nad konkursem objął Minister Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej.

- Cieszy nas, że tak wiele instytucji, organizacji, czy osób aktywnie włącza się w promowanie brd. Także coraz więcej firm widzi potrzebę zaangażowania się w tę dziedzinę w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Świadczy to o tym, że wzrasta nasza świadomość, iż bezpieczeństwo na drodze, to poważny problem, z którym borykami się w Polsce. Jeszcze dużo mamy do zrobienia. Jednak takie inicjatywy, które promuje właśnie konkurs na Partnera Bezpieczeństwa Drogowego, dają nam prawo wierzyć, że będzie lepiej - mówi Bartłomiej Morzycki, Prezes Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

W kategorii osoba roku nagrodzony został ks. Marian Midura, wieloletni Duszpasterz Kierowców. Nagrodę w kategorii organizacja pozarządowa otrzymała Fundacja Marsz Zebry, młoda organizacja, która aktywnie promuje bezpieczne działania na drodze, zwłaszcza skierowane do dzieci i młodzieży.

Fot. Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego
Fot. Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego

Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kardynała S. Wyszyńskiego w Rybniku otrzymała nagrodę w kategorii instytucja publiczna roku. Placówka ta została wyróżniona za wszechstronne propagowanie bezpiecznych zachowań na drodze, nie tylko w środowisku swoich uczniów i ich rodziców, ale także za zorganizowanie kampanii społecznej skierowanej do wszystkich mieszkańców.

Firmą Roku został McDonald's Polska, za program "Bezpieczna Jazda", który jest skierowany do IV klas szkół podstawowych. W ciągu 4 lat jego trwania, objął blisko 100 000 uczniów z ponad 2000 szkół. Z kolei w kategorii Media Roku statuetkę otrzymała telewizja TVN za konsekwentne i zróżnicowane podejmowanie tematu brd w programach informacyjnych i publicystycznych.

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty