Niemiecki producent podaje, że wszystkie silniki montowane w nowym modelu spełniają surowe normy emisji spalin Euro6. Najsłabsza odmiana Arocsa posiada jednostkę generującą 238 KM, zaś topowa 625 KM. Każdy z silników to rzędowa konstrukcja sześciocylindrowa o pojemności ok. 15.5-litra. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem przekładni Powershift 3, która w zależności od wersji, posiada 8, 12 lub 16 biegów.
Nadwozie Arocsa będzie składało się z siedmiu rodzajów kabiny, które dodatkowo będą oferowane w 14 wersjach. Ceny Arocsa nie są jeszcze znane.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?