Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (30.10)

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (30.10)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (30.10)
Popularny hyundai i30 (na zdj.) w rzadko spotykanej wersji „eco sport” to najciekawszy spośród ponad 700 samochodów, jakie można było obejrzeć podczas wczorajszej giełdy w Rzeszowie.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (30.10)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (30.10)

Koreański kompakt miał pod maską 1,6-litrowego diesla współpracującego z sześciobiegową skrzynią i systemem Start/Stop.

Od seryjnej wersji odróżniało go bardzo bogate wyposażenie: m.in. skórzana tapicerka, podgrzewane fotele, wysokiej klasy sprzęt audio, sportowe, obniżone zawieszenie i piękne, 18-calowe alufelgi firmy H&R. Roczne auto kosztowało 44 tys. zł.

Średnie ceny samochodów w Rzeszowie:

 

ALFA ROMEO

147: 18,9 tys. zł (04 r.);

 

AUDI

 

80: 8,0 tys. zł (94 r.); A3: 12,3 tys. zł (98 r.); A4: 40,5 tys. zł (06 r.); 32,8 tys. zł (04 r.), 28,0 tys. zł (03 r.), 19,7 tys. zł (01 r.), 10,5 tys. zł (96 r.); A6: 49,0 tys. zł (06 r.), 21,0 tys. zł (00 r.);

 

BMW

 

3: 19,3 tys. zł (02 r.), 8,0 tys. zł (96 r.); 5: 18,0 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (96 r.), 6,0 tys. zł (88 r.);

 

CITROEN

 

Saxo: 6,5 tys. zł (99 r.); C4: 21,3 tys. zł (04 r.); C5: 21,5 tys. zł (05 r.), 11,0 tys. zł (02 r.);

 

DAEWOO

 

Matiz: 5,9 tys. zł (99 r.);

 

DODGE

 

Journey: 89,5 tys. zł (11 r.);

 

FIAT

 

Cinquecento: 2,3 tys. zł (94 r.), 1,7 tys. zł (95 r.); Seicento: 7,1 tys. zł (04 r.), 3,9 tys. zł (98 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Panda: 13,0 tys. zł (04 r.); Uno: 2,6 tys. zł (97 r.); Punto: 17,3 tys. zł (06 r.), 12,0 tys. zł (05 r.), 4,2 tys. zł (98 r.); Bravo: 6,2 tys. zł (00 r.);

 

FORD

 

Fiesta: 5,0 tys. zł (96 r.); Escort: 5,5 tys. zł (99 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Focus: 22,9 tys. zł (05 r.), 14,4 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,6 tys. zł (99 r.); Mondeo: 49,9 tys. zł (07 r.), 16,8 tys. zł (03 r.), 7,3 tys. zł (98 r.); Galaxy: 20,4 tys. zł (01 r.);

 

HONDA

 

Civic: 41,9 tys. zł (07 r.), 22,3 tys. zł (03 r.); Accord: 14,0 tys. zł (00 r.);

 

HYUNDAI

 

Atos: 8,8 tys. zł (00 r.); Coupe: 8,2 tys. zł (97 r.); i30: 44,0 tys. zł (10 r.); Elantra: 11,9 tys. zł (03 r.); Tucson: 31,5 tys. zł (01 r.);

 

KIA

 

Picanto: 16,3 tys. zł (07 r.);

 

MAZDA

 

3/323: 22,9 tys. zł (04 r.), 5,5 tys. zł (95 r.); 6/626: 25,0 tys. zł (05 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 13,7 tys. zł (01 r.), 9,8 tys. zł (99 r.);

 

MERCEDES

 

A-klasa: 15,7 tys. zł (03 r.), 10,4 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (98 r.); C-Klasa: 36,0 tys. zł (04 r.); E-klasa: 11,0 tys. zł (98 r.); S-klasa: 32,0 tys. zł (98 r.);

 

NISSAN

 

Micra: 14,9 tys. zł (04 r.); Almera: 13,3 tys. zł (03 r.), 11,8 tys. zł (02 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 28,0 tys. zł (05 r.);

 

OPEL

 

Corsa: 29,6 tys. zł (08 r.); Astra I: 6,8 tys. zł (99 r.); Astra II: 15,5 tys. zł (03 r.), 12,1 tys. zł (01 r.), 8,7 tys. zł (99 r.); Astra III: 26,5 tys. zł (05 r.); Vectra: 22,0 tys. zł (02 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (96 r.); Zafira: 18,3 tys. zł (03 r.), 9,8 tys. zł (99 r.);

 

PEUGEOT

 

206: 13,3 tys. zł (03 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); 207: 19,5 tys. zł (06 r.); 307: 26,0 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (04 r.); 407: 25,0 tys. zł (05 r.); 807: 24,5 tys. zł (05 r.);

 

RENAULT

 

Clio: 15,2 tys. zł (06 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.); Megane: 14,0 tys. zł (04 r.), 7,0 tys. zł (98 r.); Laguna: 14,7 tys. zł (02 r.), 5,7 tys. zł (99 r.); Scenic: 20,9 tys. zł (05 r.), 10,7 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); Trafic: 29,0 tys. zł (06 r.);

 

ROVER/LAND ROVER

 

25: 12,9 tys. zł (03 r.); Freelander: 17,6 tys. zł (00 r.);

 

SEAT

 

Ibiza: 16,9 tys. zł (03 r.); Leon: 22,0 tys. zł (05 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 16,5 tys. zł (00 r.);

 

SKODA

 

Fabia: 15,7 tys. zł (04 r.); Felicia: 4,8 tys. zł (99 r.); Octavia I: 19,0 tys. zł (04 r.), 17,5 tys. zł (01 r.); Octavia II: 30,0 tys. zł (05 r.);

 

SUZUKI

 

Swift: 21,3 tys. zł (07 r.);

 

TOYOTA

 

Yaris: 19,5 tys. zł (05 r.), 13,0 tys. zł (02 r.); Corolla: 22,0 tys. zł (03 r.), 8,8 tys. zł (97 r.); Avensis: 35,9 tys. zł (05 r.), 10,2 tys. zł (00 r.);

 

VOLKSWAGEN

Polo: 28,9 tys. zł (08 r.); 15,8 (04 r.), 6,4 tys. zł (97 r.); Golf: 30,0 tys. zł (05 r.), 27,5 tys. zł (04 r.), 16,0 tys. zł (01 r.), 4,4 tys. zł (95 r.); Golf Plus: 35,3 tys. zł (06 r.); Passat: 42,5 tys. zł (07 r.), 22,0 tys. zł (02 r.), 13,0 tys. zł (99 r.), 5,2 tys. zł (94 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty