Od początku roku klienci zarejestrowali 19.745 nowych aut marki Ford. Jest to o 1,2% wyższy wynik niż w porównywalnym okresie roku ubiegłego, przy czym cały rynek nowych samochodów w Polsce skurczył się w pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku o 3,9%.
**CZYTAJ TAKŻE
Ford Mondeo Ghia 2.0 EcoboostFord Kuga w wersji Titanium S**
W przypadku samochodów osobowych, w trzech kwartałach 2011 roku, do klientów trafiło 16.940 sztuk nowych Fordów. Jest to o 1,8% niższy wynik niż w porównywalnym okresie roku ubiegłego, przy czym cały rynek nowych samochodów osobowych Polsce skurczył się w pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku o 6,0%. Także na rynku samochodów osobowych Ford zajmuje wysoką pozycję wicelidera polskiego rynku, z udziałem rynkowym na poziomie 8,4%.
- Nasz tegoroczny sukces jest dla mnie z jednej strony pewnym zaskoczeniem, choćby z tego powodu, że przez blisko pół roku nie był dostępny nowy Ford Focus w wersji kombi, która stanowi ponad 50% naszej całkowitej sprzedaży tego modelu - powiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu Ford Polska Sp. z o.o. Z drugiej strony jest to efekt wielu lat ciężkiej pracy zarówno naszych dilerów, którzy bezpośrednio reprezentują nas przed klientami, jak i całego zespołu Ford Polska. Dzięki temu w czerwcu br. byliśmy nawet - po raz pierwszy w historii Forda w Polsce - liderem sprzedaży nowych samochodów! To jest niesamowita satysfakcja z dobrze wykonanej pracy - dodał A. Kołodziejczyk.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?