1 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Citroën prezentuje nową identyfikację wizualną i nowe logo....
fot. Citroen

CITROËN. Nowa identyfikacja wizualna i nowe logo marki. Mają otworzyć nową erę

Citroën prezentuje nową identyfikację wizualną i nowe logo. Mają one wyznaczyć początek nowej ery w historii marki, która powstała 103 lata temu, ery nowoczesnej, pasjonującej i łączącej ludzi. Nowa identyfikacja ma świadczyć o dążeniu Citroëna do przyspieszenia realizacji misji marki i przejścia na przystępną nie tylko pod względem ceny mobilność elektryczną, by promować wartości takie, jak dostępność, odwaga i komfort klientów, które są wpisane w geny marki.

Zobacz również

Zmiana organizacji ruchu na budowie nowej zakopianki. Przełożą ruch w Rdzawce ZDJĘCIA

NOWE
Zmiana organizacji ruchu na budowie nowej zakopianki. Przełożą ruch w Rdzawce ZDJĘCIA

42 pary ze Szczecina odebrały medale za Długoletnie Pożycie Małżeńskie [ZDJĘCIA]

NOWE
42 pary ze Szczecina odebrały medale za Długoletnie Pożycie Małżeńskie [ZDJĘCIA]

Polecamy

Majówka 2024. Pamiętaj o tych zasadach podczas wyjazdu na długi weekend majowy

Majówka 2024. Pamiętaj o tych zasadach podczas wyjazdu na długi weekend majowy

500 zł mandatu i 12 punktów karnych. W prosty sposób unikniesz kary

500 zł mandatu i 12 punktów karnych. W prosty sposób unikniesz kary

Te pojazdy zdominują rynek? Polacy ruszyli do salonów sprzedaży

Te pojazdy zdominują rynek? Polacy ruszyli do salonów sprzedaży