Samochód był napędzany 60-zaworowym silnikiem V12 z czterema turbosprężarkami, które „windowały” moc do 561 KM. Napęd był przekazywany na wszystkie koła za pośrednictwem sześciobiegowej przekładni manualnej.
W 1992 roku firma zaprezentowała drugi wariant modelu EB110 oznaczony skrótem SS (SuperSport). Samochód był lżejszy i mocniejszy od protoplasty - silnik V12 generował w tym przypadku 611 KM, co pozwalało rozpędzić auto od 0 do 100 km/h w 3,2 sekundy i maksymalnie do 348 km/h.
W sumie powstało około 30 egzemplarzy tego wyjątkowego modelu. Właściciel jednego z nich postanowił trochę „przegonić” swoje auto, tworząc przy tym ciekawy film:
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?