BMW interaktywnie: na torze i w sieci

źródło: Mototarget.pl
Fot: BMW
Fot: BMW
BMW Group Polska kontynuuje współpracę z jednym z najpopularniejszych polskich blogerów motoryzacyjnych - Blogomotive. Właśnie ruszył drugi wspólny projekt pod hasłem: „Blogo i jego BMW”.

BMW Group Polska kontynuuje współpracę z jednym z najpopularniejszych polskich blogerów motoryzacyjnych - Blogomotive. Właśnie ruszył drugi wspólny projekt pod hasłem: "Blogo i jego BMW".

BMW Group Polska po raz drugi zaprosiło do współpracy popularnego

Fot: BMW
Fot: BMW

motoryzacyjnego blogera  ("BLOGOMOTIVE - rasowy blog motoryzacyjny). Poprzedni projekt - "Blogo w świecie BMW" - wywołał ogromne zainteresowanie i wiele entuzjastycznych komentarzy aktywnie uczestniczących w nim internautów. Ogłoszenie kolejnej wspólnej akcji od razu spotkało się z bardzo pozytywnym przyjęciem, zarówno czytelników samego bloga jak i profilu marki BMW na Facebooku.

Nowy, interaktywny projekt - "Blogo i jego BMW" - ma charakter wizerunkowy i edukacyjny, i jest podzielony na trzy etapy.

W pierwszym bloger kupi używany model BMW E46 czyli BMW serii 3 z lat 1998-2000. Internauci aktywnie pomogą mu znaleźć właściwy egzemplarz, a najlepsze zaproponowane oferty zostaną sprawdzone w Autoryzowanych Serwisach BMW. Wybrane auto będzie  gruntownie przebadane, a wszystkie elementy, mające wpływ na przyjemność i bezpieczeństwo codziennej jazdy, zostaną odświeżone, naprawione lub wymienione.

W drugim etapie samochód będzie wykorzystywany do nauki jazdy na polskich torach wyścigowych, a Blogo postara się pokazać, jak zwyczajni kierowcy mogą realizować swoje motoryzacyjne i sportowe pasje, jednocześnie nigdy nie zapominając o rozwadze i bezpieczeństwie. W trakcie całego projektu, bloger będzie zamieszczał na swojej stronie oraz na fanpage’u BMW na Facebooku swoje relacje, wrażenia i oceny. W tym czasie testowany samochód będzie cały czas pod kontrolą najlepszych Autoryzowanych Serwisów BMW - po to, aby pokazać jak powinno się o taki samochód dbać i na jakich elementach nie wolno pod żadnym pozorem oszczędzać, wykorzystując auta rodzinne do weekendowych jazd torowych.

Wielki finał odbędzie się w "zielonym piekle", jak niektórzy nazywają najtrudniejszy tor wyścigowy świata, czyli północną pętle (Nordschleife) na torze Nurburgring - ponad 20 km wąskiej szosy i ponad 150 zakrętów. I właśnie tam na wiosnę 2012 roku bloger podda weryfikacji zdobyte umiejętności oraz sam samochód i kilkumiesięczną pracę serwisantów BMW. 

Nowa akcja autora bloga i BMW Group Polska to rodzaj testu - w jakim stopniu mądrze kupione, właściwie eksploatowane i odpowiednio serwisowane BMW (nawet przeszło 10-letnie) daje najwięcej przyjemności z jazdy sprawdzając się zarówno jako auto rodzinne w dni powszednie, jak i podczas weekendowych wyścigów na torze.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty