Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Mocno wysklepione nadkola osłaniają 20-calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT-R. Pod progami zamontowano mocno wyprofilowane boczne spojlery. Podzielony na dwie części spojler dachowy zwiększa siłę dociskającą supercrossovera do nawierzchni, a z dwóch tłumików z końcówkami o pięciokątnym przekroju wydobywa się rasowy odgłos pracy silnika GT-R.
**CZYTAJ TAKŻE
Nissan Juke-R szybszy od Porsche 911?Nissan Juke 4x4 będzie produkowany w Europie**
Centralnym elementem zmodyfikowanego kokpitu pozostała środkowa konsola inspirowana bakiem motocykla. Wnętrze wyposażono w dwa wyścigowe fotele ze sportowymi pasami i klatkę bezpieczeństwa. Samochód ma zmodyfikowaną deskę rozdzielczą, a kierownica, pedały, tarcze wskaźników i 7-calowy dotykowy wyświetlacz pochodzą z modelu GT-R.
Juke-R, o którego istnieniu Nissan Europe poinformował oficjalnie w październiku, nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke-R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego. Pod koniec listopada przeprowadzone zostaną testy Juke-R, po których samochód będzie mógł wyjechać na ulice miasta.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?