Największy, najbardziej luksusowy i najwykwintniejszy z Mercedesów stał się ulubieńcem koronowanych głów - m.in. cesarza Japonii, wysokich urzędników państwowych i zwykłych ludzi “z towarzystwa". Model rozsławił markę, jako najbardziej przydatną dla “śmietanki towarzyskiej".
Grossen Mercedes Typ 770 debiutował na salonie w Paryżu w 1930 r.
Napędzany był 8-cylindrowym, rzędowym silnikiem o pojemności 7,7 l. Oferowany był z mechaniczną sprężarką silnika lub bez. Bez doładowania silnik osiągał moc 150 KM, a z doładowaniem - 200 KM. Nota bene na wersję bez sprężarki zdecydowało się tylko 13 nabywców, posądzanych o skąpstwo.
Piknik motocyklowy w Zduńskiej Woli
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?