Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39311 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Kiedy w grudniu 2018 roku pokazano w Tel-Awiwie Scalę po raz pierwszy, można było usłyszeć, że jest to nowy, milowy krok marki, a Scala jest wyznacznikiem tych wszystkich nowości i rozwiązań, jakich mieliśmy wkrótce doświadczyć. Czy dziś, po półtorarocznej bytności tego modelu na rynku możemy mówić o przełomie? Postanowiliśmy to sprawdzić.
Dwudziestu studentów Akademii Skody stanęło przed ambitnym zadaniem stworzenia siódmego studenckiego samochodu koncepcyjnego. Wybór padł tym razem na kompaktowy model Scala, który studenci zademonstrują w wersji Spider.
Bratobójcza walka, czy też zimna kalkulacja? Kandydatka na sukces, czy przerost formy nad treścią? Pojawienie się na rynku nowego modelu Skody wprowadziło niemałe zamieszanie do segmentu C, który do tej pory był reprezentowany przez Skodę Octavię, zaś tyły i wszystkie luki obstawiał Rapid. Wydaje się, że czeska marka chce zdominować segment aut miejskich i kompaktowych. Jak na tle Scali wypada lider tego szczebla – Golf?
Wersja Monte Carlo symbolizuje rajdowe korzenie marki, a jej cechami charakterystycznymi są czarne elementy nadwozia i sportowe akcenty we wnętrzu. Pierwsze egzemplarze Scali Monte Carlo zostaną dostarczone klientom w Polsce na początku 2020 r.
Nabywca kupując samochód kieruje się różnymi kryteriami wyboru. Jeśli w grę wchodzi auto rodzinne pod uwagę bierze się jego przestronność i funkcjonalność, ale przede wszystkim poziom bezpieczeństwa.
Skoda rozpoczęła sprzedaż modelu Scala. To najnowsze auto czeskiego producenta, które zostało m.in wyposażone w szereg najnowocześniejszych systemów wspomagających kierowcę. Ma być także wzorem stylistycznym dla przyszłych modeli Skód.