Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39311 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: volvo 960-2.5 24v-95r. gaz sekwencja-zamienilem na mercedesa 300e-automat,skora,przebieg 200tys-niepokoi mnie gdy przelaczam na wsteczny-bardzo wali skrzynia biegow lecz ogolnie w dobrym stanie i jestem zadowolony-duzo pali-w miescie 18l gazu-trasa 13l-moze to troche za duzo??? Gdzie najlepiej kupowac czesci ?? Do tej pory kupowalem nowe samochody w USA-gdzie mieszkalem przez 15 lat-to nie martwilem sie o czesci-ogolnie Volvo jest cool-w stanach sa b.drogie i prestizowe-pozdrawiam wszystkich wlascicieli tego modelu-Derek
Podsumowanie: Auta tej marki z rocznika do 1992 to bardzo dobre samochody. Przedewszystkim bardzo wysoki komfort i bezpieczeństwo, bezawaryjność dzięki prostej budowie takiej jak w seri 700. Sztywny most, żadnych przegubów. Tanie części (np w Scandikarze w Łodzi) i ekspluatacja. Mocne auta wysokie przebiegi nawet ponad 1000,000km przy odpowiedniej ekspluatacji.
Podsumowanie: Super. Prawdziwy samochód a nie odkurzacz, z takich co się różnią tylko nazwą. Super bezpieczny i dynamiczny, ale nie nastawiony na małe spalanie. Miasto 14 - 16 litrów, a trasa 10-12 litrów benzyny. Dlatego jest przeznaczony dla VIP-ów a nie Cheap-ów. Zapomniałem dodać, że spalanie na trasie do 120 jest do 10, a dopiero znacznie, znacznie powyżej 120 km/h spala do 12 litrów
Podsumowanie: volvo 960 moim zdaniem to jeden z najlepszych samochodow praktycznie bez awaryjny 'z silnikiem 2.5 l 24v i reczna skrzynia spala w miescie 12 l benz.a gazu 16 co= 7l.oleju napedowego to tyle co oszczedny diesel.dobra instalacje gazowa mozna juz zalozyc za 2 tys. zl.trzeba tylko upewnic sie ze zostanie dobrze zalozona
Podsumowanie: Mam 960 rocznik '95.3,0-24v w prawie pełnej wersji ( brakuje tylnej firmowej rolety. oraz tylny most nie ma systemu blokującego ). Jestem jego trzecim właścicielem, przejechałem nim w ciągu trzech lat ok. 150 tyś km. Poprzedni właściciel nie bardzo chyba dbał o auto bo pomomo zapewnień i metek serwisowych przy ok 200tyś km padła skrzynia biegów (aut) i niestety naprawa w serwisie skrzyń biegów była konieczna koszy to ok 4-4,5 tyś zł. natomiast z innych poważniejszych rzeczy z winy pojazdu nie przydarzyło mi się. Co do trwałości to jednak trzeba pamiętać że auto w tym wieku wymaga wymiany układu wydechowego w zależności od producenta od 1800 do 5700 zł oryginał w serwisie - taki kosztorys mi przedstawiono ! Trzeba pamiętać ze wiązki elektryczne układu zapłonowego ulegają przegrzewaniu tak jak złącza halogenów i klaksonu w kostkach - po prostu trzeba je rozpiąć i raz do roku odświerzyć np. elektoosolem. Poza tym częstej pielęganacji wymaga skórzana tapicerka (na szczęście nie tak często jak w Jaguarze )mleczko przynajmniej raz na kwartał, za to krem warto używać raz w miesiącu - efekt- taka skora w dotyku i delikatności przypomina tą od Conolly'ego.Na szcęście auto odwdzięcza się dobrymi właściwościami jezdnymi, zwrotnością i wygodą. Nawet wykorzystywanie tempomatu w pplskich warunkach okazuje się możliwe. Przaktyczna prędkość z temp. to ok 90-110km/h pomimo tego że często pod czas tej prędkości bywam wyprzedzany jakież jest (często) zdumienie gdy po pewnym odcinku drogi, "szybcy i wściekli" mają mnie na ogonie lub są wyprzedzani - to miłe uczucie. Co do spalania auto przy rozsądnej eksploatacji zużywa 9,5 - 10,5 l/100km w trasie, natomiast w mieście przeciętne zużycie wynosi ok 13-14 l/100km, ponieważ użytkowany przeze mnie pojazd posiada instalację gazową,zużycie należy podnieść o ok 1l/100km a uzyska się zużycie gazu. Maksymalne spalanie benzyny w trasie (70% jazdy na granicy maksymalnych osiągów)sięgnęło 23,5- 24l/100km Volvo to filozofia budowy samochodów i tak też należy traktować te auta a wg mojej subiektywnej oceny to: bezpieczeństwo-komfort -spokój i niezawodność. Nie znam innych marek o tak ustawionej filozofii, no może Cadillac, ale to już inna linia! Wszystkim posiadaczom obecnym i przyszłym życzę aby ich volva spełniały ich oczekiawnia i nigdy ich nie zawiodły!
Podsumowanie: Ostatnie prawdziwe Volvo. Mocne, bezpieczne, eleganckie, reprezentacyjne. Przebieg prawie 300.000 bez wiekszych usterek. regularnie serwisowany odwdzicza sie niezawodnoscia.
Podsumowanie: jeżdżę nim od 5lat, model 1996, silnik 2,5 24V 6R. To wspaniały samochód, aktualny przebieg 252000km.Do tej pory nie wymieniłem żadnej istotnej części, regularnie serwisowany. Silnik cichy i bardzo dzielny na szosie. Skrzynia automatyczna bez zarzutu. To naprawdę samochód na lata, do tego bezpieczny - 4 poduszki i mocna karoseria. Do sprzedania napewno trudny, bo koszty utrzymania napewno większe niż seicento. Jeżdże Volvami od kilkunastu lat i szkoda, że ta jakość i trwałość już w tej marce się skończyła.
Podsumowanie: Samochod bardzo dobry nie do zdarcia swietnie nadajacy sie na Polskie drogi, bardzo wyski komfort i niezawodnosc i zgadzam sie z przedmowca ze czesci sa tanie BO SA TANIE ! wystarczy poszukac na gieldzie Polecam !!!!!!
Podsumowanie: Volvo 960, 3.0 automtic, 24V, 1994 r, przerobiony na gaz, pełna opcja (skóra, 2pp, podgrzewane przednie siedzenia). Rewelacyjne przyspieszenie w zakresie 100-150 km/godz i b.mały promień skrętu. Idealny samochód dla bardzo rosłego kierowcy który dużo i szybko jeździ. Miękki. Przy jeździe ekonomicznej na gazie szybkość 160 km/godz na gierkówce osiągnął przy 3500 obr/min (zakres niebezpieczny 6000-7000). Istnieje swoboda wyboru stylu jazdy (ekonomiczna, sportowa, zimowa). Niestety, jeśli eksploatowny w Polsce, na prowincji, w zimie wymaga stalowyh felg, a nie aluminiowych które są w standardzie (?). Podgrzewna tylna szyba, boczne lusterka, przednie siedzenia, elektryczne szyby, elektryczny szyberdach, liczne światła i kontrolki - wszysko to wymaga sprawngo akumulatora okresowo doładowywanego w zimie jeśli samochód jest używany na krótkich trasach.
Podsumowanie: Super pojazd, wygodny, ma klasę
Znajdujesz się w dziale Volvo 960 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Volvo 960, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 0 generacji samochodów Volvo 960.
Testujemy Volvo XC90 T8 Recharge. Jak sobie radzi hybryda typu plug-in?
Volvo XC40 P8 Recharge 408 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, osiągi, zasięg i ceny
Volvo S60 vs Lexus IS. Dwa ciekawe modele z segmentu D premium
Volvo XC40 T5 Twin Engine Plug-in Hybrid. Wrażenia z jazdy, zużycie paliwa, dane techniczne, ceny
Lexus UX vs Volvo XC40. Porównanie stylowych crossoverów premium
Artykuł sponsorowany Plug-in hybrid - znaczenie, działanie i polecane modele
Volvo. Marka kupi autka elektryczne dzieciom w szpitalach
Volvo. Ważna deklaracja marki. Co to oznacza dla kupujących auta?
Elektryki i hybrydy ładowane z gniazdka to 1/4 sprzedaży tej marki. Najpopularniejsze modele
Dealer Volvo rozpoczął współpracę z Katarzyną Glinką. Jakim autem jeździ aktorka?