Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Jezeli macie opcje za dobre pieniadze kupic Ravke v6 (zwykla - 40 tys limited do 65tys) To bierzcie bo samochod sprawia frajde z jazdy i nie chcialem z niego wychodzic 3 dni po zakupie.
Podsumowanie: Zakupiłem samochód marzec 2017 . Już 4 razy odwiedziłem ASO. Ciężko wchodzi 2 bieg , zepsuty akumulator po 6 miesiącach użytkowania samochodu , nie działa system start and stop , to mnie akurat cieszy , przy zamykaniu drzwi kierowcy coś lata pod tapicerką , coś skrzypi podczas jazdy w klapie bagażnika , lata rura wydechowa , słowem totalne gówno ,całkowicie odradzam zakup tego gówna...
Podsumowanie: Fajne auto . Już druga moja rawka , kupiona z salonu. Jestem zadowolony.
Podsumowanie: Dla nas wystarczający. Przydała by się szóstka w przełożeniu skrzynki. No ale nie jest to w końcu limuzyna kołysząca na zakrętach, a uniwersalne auto. Wiem że trudno ale przy zakupie wybierajcie Toyotę składaną w Japonii (oznaczenie montażu na nr tabliczki). Te z Wielkiej Brytanii (jak u sąsiada z 2003r) potrafią mieć źle spasowane elementy i inne niektóre materiały, założone części. Wersje z Japonii są najtrwalsze i prawie w ogóle nie robią się dziury w nadwoziu. My mamy wersję składaną w Japonii, jest różnica w materiałach! Nasz jest praktycznie bezawaryjny.
Podsumowanie: Kupiłem to auto dla żony, po tym jak jeździmy od ponad 6ciu lat Ravką III generacji i jest totalne bezawaryjna. Mam nadzieję, że to auto też takie będzie. Jak na razie jest super, ale to dopiero początek. Widać jednak wielką zmianę w stosunku do 3-ciej generacji Rav4. Wewnątrz materiały są dużo lepszej jakości, a komfort jazdy i wyciszenie wnętrza też o niebo lepsze. Skrzynia także jest bardzo precyzyjna względem "starej". Silnik za to jest ten sam.
Podsumowanie: Auto może niezbyt komfortowe, ale za to praktyczne i totalnie bezawaryjne. Po 100 tys km nie zepsuło się nic. Zmieniłem tylko akumulator po 5ciu latach i klocki z przodu i z tyłu po 90 i 95 tys km. Jedna żarówka ze świateł mijania przepaliła się niedawno. Ale czy to są usterki? To przecież wymiany eksploatacyjne! Wsiadam, jadę, i wiem, że mnie nie zawiedzie. W przeciwieństwie do mojego BMW, które kosztowało ponad 500 tys zł ( ! ) i co drugi miesiąc było w serwisie, a w którym po 69 tys km zmieniłem już bardzo dużo i jeszcze do wymiany była kolumna kierownicza i dyferencjał napędu 4x4. W dodatku utrata wartości w Ravce jest bardzo niska. Nie dziwi mnie to, patrząc na to jak bezawaryjnie się sprawuje. Polecam!
Podsumowanie: Udany zakup
Podsumowanie: Dla rodzinki w sam raz pod warunkiem że nie jest to gromadka dzieciaków (1-2). My latamy w trasę z campingiem po Europie gdzie sprawuje się jak na razie bezproblemowo. W ciężkich odcinkach gór z przyczepą potrafi włączać się 4x4 (słabo zauważalne dla pasażerów) można korzystać z walorów 4x4 oraz super elastycznego silnika. Nadwozie mimo upływu tylu lat nic nie koroduje. Nie psuje się, wymiany planowe, lanie benzyny i gazu. Co więcej trzeba?
Podsumowanie: autko dla kobiet jest idealne, z tego co wiem to prawie każda jak nią jeździła je lubi, do miasta i w teren sprawdza się dobrze, w trasę trochę źle stopniowana skrzynka biegów, autko niesamowicie zrywne, elastyczne i bezawaryjne, pali w normie, na mrozie zawsze gotowe bez problemów, blacha super, niestety cena używanych nie jest mała i to jest wada tych aut, możliwe że coś za coś, chcesz mieć luks jakość w normie = płać za bezpieczeństwo i spokój, naszą Żonka kupiła za w/g mnie za duże pieniądze. Ale ona głównie jeździ. Muszę obiektywnie przyznać że Toyota w Rav4 się sprawdza jakościowo, jak w reklamie: wiesz co masz i za co zapłaciłeś.
Podsumowanie: Ogólnie godny polecenia, trwały i mocny pojazd. Następnym będzie także Toyota RAV4 (choć w zakupie jest nieco droższa niż inne marki). Warto dać więcej, to się zwraca później, w użytkowaniu. Oprócz samych zalet są i wady (małe wady): Pojazd nie na duże szybkości. Głównie dla kogoś kto przykładowo jeździ 80-120 w trasie/ Po wyżej 120 km/h zaczyna "skakać jak piłeczka" na jezdni i troszkę głośniejszy. Świetnie się jeździ po mieście i w terenie. ma niesamowitego tzw. kopa przez co wydaje się bezpieczny! Polecam (mimo wszystko) do benzyny (2 litry) instalację LPG. Z tym ze wraz z dozowaniem lubryfikatora (sprytne cudo chroniące silnik). Nie trzeba w tedy martwić się o rutynowe wypalanie i regulacje zaworów. Takie małe cudo do instalacji LPG, a dużo daje komfortu użytkowania i bezpieczeństwa. Dałbym Rav-ce 6 z plusem (w skali od 1-6) ale za prostotę i brak bajerów dam uczciwe 5+. Jak dołożą w następnej bajery (np: wysuwane z deski miejsca na kubki a nie stałe, składane podłokietniki z obydwu stron siedzenia.. itp cuda) które by mogły być dałbym 6 ;-) Auto niesamowicie trwałe, solidne i niezawodne. Jak się dba daje i odwdzięcza z nawiązką przez całe długie lata! Pozdrawiam M./ Gds-k
Znajdujesz się w dziale Toyota RAV 4 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Toyota RAV 4, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 5 generacji samochodów Toyota RAV 4.
Średnia cena na podstawie 12 ofert:
142 533 złZakres cen: 132 500 – 157 600 zł
Średnia cena na podstawie 61 ofert:
86 147 złZakres cen: 61 900 – 129 900 zł
Średnia cena na podstawie 46 ofert:
34 711 złZakres cen: 20 900 – 62 000 zł
Toyota RAV4 2.5 Hybrid DynamicForce 222KM AWD-i e-CVT hybryda. Czy to SUV także na autostradę i w teren?
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 222KM AWD-i e-CVT. Japońskie know-how na hybrydowego SUV-a segmentu klasy średniej
Toyota RAV4. Testujemy hybrydę z napędem 4x4 (video)
Honda CR-V i Toyota RAV-4: pojedynek klasyków – runda czwarta
Toyota RAV4 2.0 - wrażenia z jazdy