Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Ladnie wyglada fajnie jezdzi ale psuje sie na potęgę
Podsumowanie: Dobrze jeździ, nic się na razie nie zepsuło. Koszt przeglądów /co 30 tys./ w normie. Oby tak dalej
Podsumowanie: Za te pieniadze wzorowe auto. Ma swoj styl, zarowno wewnatrz jak i na zewnatrz. Bez przesady z tym serwisem, jak kogos nie stac niech jezdzi tramwajem - service free.
Podsumowanie: Podejrzewam ,że wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które nigdy nawet w insygni nie siedziały a znaja ją tyko ze złośliwych opisów czerpanych z internetu,polecam wszystkim sceptycznie nastawionym!
Podsumowanie: Nie polecam samochód toporny kumpel ma np Mazdę 6 i o wiele lepiej sie prezentuje oraz właściwości jezdne o niebo lepsze. Ocena mocna 3
Podsumowanie: Samochód w moje ocenie na 4+. Komfortowy, bezpieczny. Dający dużą przyjemność z jazdy. Dość drogi w serwisowaniu np. wymiana filtrów, oleju plus płynu hamulcowego to koszt rzędu 1000 - 1200 zł.
Podsumowanie: Za wersję executive z pełnym dodatkowym wyposażeniem /automat, biksenony, Bose, szyberdach, kamera, skóra/ zapłaciłem mniej niż za gołe Volvo s40
Podsumowanie: Dość awaryjne auto, drogi serwis
Podsumowanie: Opel Insignia Sports Tourer, jak sama nazwa wskazuje miała być sportowym podróżnikiem. Niestety w sporcie zawieszenie to nie wszystko. Liczy się jeszcze skrzynia biegów, moc silnika (wykorzystanie tej mocy) oraz waga. Jak powiedział kiedyś Jeremy Clarkson: "w przypadku samochodu lekkość jest wszystkim". Zdecydowanie nie polecam tego samochodu, chyba że ktoś stanąłby przed wyborem auta służbowego i jedyną alternatywą byłby rower z marketu. Wielkość wnętrza (a właściwie jest brak) dopełnia kolorytu temu okropnemu bublowi. Nie wspominałem jeszcze o usterkach, ale jedno jest pewne, po dwóch latach zapełniona cała kartka A4 awariami mówi sama za siebie.
Podsumowanie: W trasy świetny. Do miasta raczej słaby.
Znajdujesz się w dziale Opel Insignia opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Opel Insignia, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Opel Insignia.
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Turbo 200 KM AT9. Test, wrażenia z jazdy, silnik i spalanie
Opel Insignia 2.0 Diesel 174 KM M6. Wrażenia z jazdy, zmiany po liftingu, oferta, opinie i ceny
Opel Insignia po liftingu. Test 174-konnej wersji Grand Sport 2.0 diesel z automatyczną skrzynią biegów
Skoda Superb vs Opel Insignia. Pojedynek przedstawicieli segmentu D
Opel Insignia Sports Tourer GSi 2.0 BiTurbo 4x4. Test rodzinnego kombi ze sportowymi genami