Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Auto przyciąga wzrok,fajnie się go prowadzi. Ale awarie elektryki zdarzają się zbyt często
Podsumowanie: Porażka
Podsumowanie: Moja Pani nie chce sie rozstawac z tym autem-auto od nowosci teraz po 6 latach ma 190tys.....porownanie do passata gdzie byl caly czas na serwisie i szukalem jelenia zeby to ktos kupil(na szczescie Janusze z PL kupily bo to VW)
Podsumowanie: Wygodne i ekonomiczne auto dla malej rodziny (max 2+2). Idealnie sprawdzi sie w dalekich podrozach, w miescie gabaryty troche przeszkadzaja w poruszaniu sie. Do tej pory bezawaryjne, skrzynia automatyczna zwalnia z obowiazkow angazujacych jedna reke i jedna noge :)- polecam.
Podsumowanie: Niestety Opel nic się nie zmienił to wciąż samochody niższej jakości a wytyczne standardy obsługi klienta pozostawiają wiele do życzenia. NIE POLECAM !!!
Podsumowanie: Pisze dzis..autko ma trzasniete rowniutko 180000. 80proc jezdzi Moja Pani:-*..ktora jest zachwycona(Iska jest Biala;) ) Co roku okresowe wymiany plynow.. Awarie: .wymieniono tylko "saksofon" przy 162tys.,wadliwa roleta bagaznika(otwierala sie),woda w drzwiach-(zatkane kanaliki odplywowe),opadala tylnia szyba-TYLE!!! Wstawilem leda do DPF wiec wie ze nie wolno wylaczac silnika jak trwa wypalanie. Od nowosci tez mialem B7 -NO COMMENT Ciesze sie ze udalo mi sie sprzedac. Auto bez wodotryskow,bez xenonow,mam manual reczny,swiece standartowe....nastepna bedzie iska w automacie:)
Podsumowanie: Długo zastanawialiśmy się jaki samochód wybrać. Zdecydowanie to był najlepszy wybór. Jednak warto dokładnie sprawdzić historię pojazdu. Nie warto szukać jak najtaniej - na 90% będzie powypadkowy, a części będą się szybko psuć.
Podsumowanie: Nie mam pojęcia dlaczego pierwszy bieg ma tak krótkie przełożenie. No i miejsca w środku tylko troszeczkę więcej niż np. w Astrze. Przy szybkości 250 km/h pokazuje się ostrzeżenie: "maxymalna bezpieczna szybkość 265 km/h" :-) Ogólnie ok. Najlepiej na autostradzie z włączonym trybem "sport"
Podsumowanie: Czekam na nową insignie , starej nie sprzedaję.
Podsumowanie: Jeżeli samochód jest z potwierdzoną historią serwisową i bezwypadkowy, zadbany, to będziemy długo cieszyć się bezawaryjną jazdą. Niestety 95 procent sprowadzonych Insigni jest po dzwonie i z bardzo dużymi przebiegami oczywiście po korekcie licznika na 160, 180tkm. Przebiegi rzędu 400, 500tkm w dieslu to na zachodzie norma. Jeżeli ktoś kupi taki samochód po atrakcyjnej cenie, taniej niż w Niemczech to nie ma się co dziwić, że tylko nażekają na ten samochód. Swoją Insignię kupiłem od pierwszego właściciela z polskiego salonu. Oczywiście zapłaciłem trochę więcej za auto, ale mam pewność , że autko jest bez wypadku, z prawdziwym przebiegiem i wnętrzem nie dbiegającym od stanu salonowgo. Ludziska, przy kupnie samochodu nie kierujcie się tylko jak najmłodszym rocznikiem i jak najniższą ceną, a będziecie zadowoleni z zakupu jak ja. Pozdrawiam
Znajdujesz się w dziale Opel Insignia opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Opel Insignia, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Opel Insignia.
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Turbo 200 KM AT9. Test, wrażenia z jazdy, silnik i spalanie
Opel Insignia 2.0 Diesel 174 KM M6. Wrażenia z jazdy, zmiany po liftingu, oferta, opinie i ceny
Opel Insignia po liftingu. Test 174-konnej wersji Grand Sport 2.0 diesel z automatyczną skrzynią biegów
Skoda Superb vs Opel Insignia. Pojedynek przedstawicieli segmentu D
Opel Insignia Sports Tourer GSi 2.0 BiTurbo 4x4. Test rodzinnego kombi ze sportowymi genami