Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39311 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: polecam
Podsumowanie: Super autko :D duże i wygodne mocy też jest wystarczająco
Podsumowanie: Po kilku Galantach zakupiłem Sigmę z przebiegiem 580tys kilometrów, przejechałem 140tys i nigdy nic nie naprawiłem, wymieniłem pasek rozrządu za 120zł, ponieważ sam zmieniałem, żadna końcówka zawieszenia ani żarówka ani jaka kolwiek inna rzecz nie wymagała wymiany. Samochód totalnie bezawaryjny, no ale sprzedałem bo już była stara i jeździłem BMW 535, teraz mam Audi A6 i te oba samochody to wielkie skarbonki. Obecne Audi ma 242tys przebiegu, licznik nie kręcony, sam sprowadzałem z CH i już zainwestowałem w to pudło grube pieniądze. Wniosek z tego że samochody Mitsubishi nie mają sobie równych i nie wierzcie w przebiegi w Sigmie czy Galancie 15 czy 20 letnim w przebieg 300tys bo jeżdzę po europie i widzę prawdę. Samochody z silnikiem do 2.0TDi nawet rzeczywiście mało jeżdżą ale te z durzymi motorami nie gasną i taka Sigma z np 96 roku jeśli ma przebieg 300tys to jesli nie miała kręconego licznika to jedzie on już drugi raz Pozdrawiam wszystkich Mitsu!!!
Podsumowanie: Witam wszystkich !!!! Posiadam od 4 lat sigmę 3.0 V6 24v 205 KM ,i uważam że jest to jedno z najbardziej bezawaryjnych aut jak na ten wiek , a jazda tym autem i pokonywanie zakrętów 160km/h to sama przyjemność.Średnie spalanie w mieście to 15l/100km , a w trasie 11l/100km.Bardzo polecam!!!!!!!
Podsumowanie: witam wsystkich posiadaczy sigmy. auto jest przepiekne i rzuca sie w oczy! jak jade po ulicy co druga osoba patrzy sie na auto. Moja narzeczona jest zazdrosna :-) Pozdrawiam wszystkich
Podsumowanie: To sportowe kombi,trochę jak skrzyżowane maserati z volvo mam od 4 lat prowadzi się niezwykle pewnie a zarazem komfortowo i neutralnie.Silnik jest po prostu wspaniały mocny elastyczny ekonomiczny-(na trasie od8,5 w mieście średnio12,5) i prosty konstrukcyjnie co daje niezawodność-kupiłem jak miał 190tyś dziś ma około 230000km a ja wymieniłem dopiero świece i przewody w/n które to były jeszcze orginalne no i poza wymianą płynów i pasków nic więcej przy silniku nie robiłem- przyspiesza do 100 w 8,6 sek.!.Wnętrze jest wykonane z wysokiej jakości materiałów nic się nie przeciera ma piękny klasyczny styl -deska coś na wzór JAGUARA Pozycja za kierownicą fotele przednie czy widoczność są po prostu fantastyczne w porównaniu np;T.Camry BMW5 czy merc124 Jakość blach i zabezpieczeń ich jest idealna-po 13latach orginal.powłoka antykorozyjna w elem.zamkniętych jest jeszcze miękka! lub np.reflektory przednie od środka nie mają żadnych przebarwień ani choćby kropek rdzy czy pary po tylu latach! A i po wymianie ż.OSRAM+ świecą rewelacyjnie A wady - to przedni napęd -przy tej mocy i momęcie.obr. szybsze ruszanie z miejsca czy przyspieszanie na łuku po mokrym to poraszka i troszkę za słabe hamulce przy dużych prędkościach po mimo przednich i tylnych dużych wentylowanych tarcz-(ale z tym można sobie poradzić)A najgorszy element to zdecydowanie manualna skrzynia biegów po prostu niewytrzymuje z tym silnikiem tak jak w 3000GT tam 2razy szybciej się rozlatuje najczęściej pękają zęby zębatki 5 biegu a Ty zanim się o tym dowiesz masz już mielonkę w skrzyni wtedy najlepiej poszukać dobrej na szrocie pasują od3000GT i niektorych GALANTow V6 jakieś3000zl.Jeśli się decydujesz na SIGME weż lepiej z automatem pod warónkiem że poprzednik nie zostawiał gum na światłach Co tam jeszcze z cześciami tymi podstawowymi niema problemow jest kopa zamienników japońsklich koreańskich i chińskich np;p.rozrządu z monttażem w servisie Toruńskim około 450zł!w porównaniu z AUDI a6 v6 w servisie jakieś2000zl Są niektóre cześci astronomicznie drogie jak np; reflektor2000zl czy szczęki do ...ulca ręcznego700zl bo niema ich w zamienniku Ale ostatnio pojawiło sie na rynku tyle używek że na następne 5-7lat nie powinno być z niczym problemu TO CHYBA TYLE RESZTA TO SAME ZALETY O KTÓRYCH MOŻNA BY JESZCZE DŁUGO DŁUGO I DŁUGO Zdecydowanie polecam wszystkim któży szukają super kombi czy sedana czy to do sportu czy komfortu za 10 tyś zł
Podsumowanie: mialem sigme 92 i zamienilem na tego szrota m 300gt.myslalem ze robie super interes a tylko trace kasiore,zaluje mojej pieknej ''sigmusi''
Podsumowanie: trzy lata jezdzilem sigma - bajka - czarny sedan z czarnymi szybami niziutko nad ziemia i na 17 od gt 3000 naprawde robil wrazenie na drogach i chodnikach a ja niewidoczny w srodku sie tylko usmiechalem albo zerkalem ukradkiem na miny moich pasazerow kiedy widzieli to ogolne zainteresowanie na zewnatrz. no i do tego ten niski przyjemny pomrok silnika V6 wspolpracujacego z automatyczna skrzynia... mysle ze wiecie o co chodzi. niezapomniane chwile. pozdrawiam i polecam.
Podsumowanie: Jest to auto jak na te czasy wygodne funkcjonalne bez awaryjne , jeśli będziemy go serwisowali to nie będzie z nim problemów . Nie jest drogie w eksploatacji , świetnie współpracuje z instalacją gazową ( średnie zużycie gazu to 14 l. w cyklu mieszanym ) jeśli chodzi o silnik 12 zaworowy . Auto charakteryzuje się dość dobrym wykończeniem , dobre właściwości jezdne zawieszenie dość dobrze znosi polskie drogi , silnik dość żwawo reaguje na pedał gazu , karoseria odporna na rdze . Gorąco polecam ale przestrzegam przed autami wypadkowymi i z pneumatycznym zawieszeniem . Warto poszukać egzemplarzy bez wypadkowych !!!
Podsumowanie: Sigma to auto dla prawdziwych Macho takich jak ja. Panienki aż piszczą z zachwytu kladąc swe pośladki na miękkim welurze. Fura nie dla przeciętniaków i frajerów.
Znajdujesz się w dziale Mitsubishi Sigma opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Mitsubishi Sigma, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Mitsubishi Sigma.
Mitsubishi Outlander PHEV. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC Insport CVT. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 163KM. Wrażenia z jazdy nowym SUV-em
Mitsubishi ASX 1.6L MIVEC Cool Edition. Test japońskiego SUV-a
Mitsubishi Eclipse Cross. SUV o mocy 163 KM (video)