Mitsubishi. Nowy pomysł na sprzedaż aut w Polsce

Wojciech Frelichowski
Fot. Mitsubishi
Fot. Mitsubishi
Marka Mitsubishi otworzyła pierwszy w Polsce butikowy salon sprzedaży aut. Projekt nosi nazwę Mitsubishi Store.

Salon Mitsubishi Store otwarto w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie. Mitsubishi Store jest pierwszym w Polsce salonem sprzedaży samochodów tej japońskiej marki, który powstał na terenie galerii handlowej.

Projekt o nazwie Mitsubishi Store ma za zadanie przybliżyć markę klientom z największej polskiej aglomeracji. Mitsubishi przewiduje powstanie sieci takich punktów w całej Europie.

- Przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z najnowszymi standardami Mitsubishi Motors, pozwoli klientom na zapoznanie się z ofertą marki i dokonanie wyboru pojazdu. Następnie klienci będą mogli odbyć jazdę próbną wybranym przez siebie modelem Mitsubishi w okolicy galerii handlowej Promenada – podkreśla Marcin Kowalik, który nadzoruje realizację tego projektu z ramienia polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Nowy punkt Mitsubishi Store jest obsługiwany przez firmę Zaborowski Sp. z o.o. – doświadczoną przedsiębiorstwo, które może pochwalić się kilkudziesięcioletnim doświadczeniem na stołecznym rynku motoryzacyjnym.

Zobacz także: To musisz wiedzieć o akumulatorze

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Parada Motocyklistów w Łodzi

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty