Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Po 20 tysiącach mam wiele spostrzeżeń eksploatacyjnych. Po pierwsze, trzeba omijać serwicy firmowe. Duża różnica w cenie usług.Przy zakupie najlepiej ustalić, czy samochód nie posiada fitra cząstek stałych, co może spowodować nagły wydatek w kwocie 3-4 tysięcy. W UE kierowca płaci 100 Euro resztę dopłaca rząd. U nas nikogo to nie obchodzi. Podobno do 120 tys. można nie wymieniać rozrządu, ale ja wolałem nie ryzykować ,zrobiłe to przy 100 tys. Zawieszenie jest raczej dziwne. Nie ma żadnych luzów, tylko na nierównościach nieprzyjemnie trzęsie. Jeżdżę dwoma służbowymi samochodami innych marek i nie ma takich wrażeń. Raczej całość jest niezła, szczególnie na długich i dość równych trasach.
Podsumowanie: Ja mam swoją cytrynę od prawie roku. Przejechalem nią 17.000km. Samochód kupilem nowy więc narazie nic nie ma prawa się psuć. Ale mogę już powiedzieć że autko sprawuje się bardzo dobrze. Komfort znakomity (dużo miejsca - no może wyżsi kierowcy moga miec problem z kolanami bo kierownica jest troche nisko). Super sprawą są podłokietniki. Co do widoczności z kabiny też jest ok. Problemem bywa przedni lewy slupek ktory troche zasłania w lewych łukach - trzeba sie troche przyzwyczaić. Silnik (1,6hdi 110km) super!!! Kultura pracy wysoka, spalanie na posiomie 6,5litra/100km w mieście. W czasie spokojnej jazdy w trasie (90-110km/h) można spokojnie zejść do 4,5-4,7 litra/100. Cytryna z takim silnikiem jest calkiem elestyczna i jak ja wkrecic na obroty to można troche przyspiezyc :-) Troche gorzej wypada zawieszenie bo czasami troche buja ale co zrobic - francuz. Poza tym podatny jest na boczny wiatr i trzeba sie pilnowac. Generalnie naprawde polecam ten samchód. Moim zdaniem wart jest ceny, szczegolnie w wersji wyposażenia exclusiwe (ja dostałem na swoj rabat jakos ponad 30.000zl - bo rocznik 2006 kupiłem)
Podsumowanie: Po przejechanych 13 tys.km, obecnie ok. 100 tys. wymieniłem rozrząd. Wymaga specyficznej uwagi podczas jazdy z powodu kształtu i wymiarów.Jest wygodny i bezpieczny.Podczas ostatnich 3 tys. km wypalił 6,5l/100km. 2,0HDI. Wygląda na odpowiednią jednostkę mocy do karoserii.
Podsumowanie: jestem szczęśliwym!? posiadaczem picasso 2.0HDI r.2000 od kilku godzin. Prosze o informację gdzie jest akumulator :( oraz czy ktoś ma do skopiowania lub sprzedania instrukcję do takiego auta. Mój email [email protected]. Z góry dzięki za info. Może jeszcze ktoś mi powie na co szczególnie zwrócić uwagę na początku uzytkowania tego auta oraz co wymienić i sprawdzić aby w przyszłości nie jieć za wiele kłopotów (prócz płynów, rozrządu).Pozdrawiam
Podsumowanie: Bardzo fajny i niedrogi samochód. Biorąc pod uwagę, że już za 54.000zł dostajemy nowego, komfortowego, rodzinnego minivana (monospace), wyposażonego w ręczną klimę, ABS, 4 airbagi, bagażnik 550L, przestronne wnętrze, ciekawego designersko zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz - wydaje mi się, że to najatrakcyjniejsza oferta dziś na rynku, lepsza i tańsza nawet od kombi np. Megane Grandtour. Samochód prowadzi się dobrze, wbrew opiniom jest manewrowy nie gorzej od kombiaków, tylko wymaga wyczucia samochodu - w razie czego wszędzie można zaparkować tyłem - o ile się potrafi. Samochód ponadto zgodnie ze statystykami ADAC jest nie tylko "najmniej awaryjnym z Citroenów", ale również "najmniej awaryjnym ze wszystkich minivanów na rynku - włączając auta japońskie". Nie ma chyba lepszej rekomendacji. Z moich doświadczeń z Picasso, jako jedyny mankament wskazałbym znaczną podatność na podmuchy wiatru (ze względu na dużą powierzchnię boczną) oraz tańczenie w koleinach po TIR-ach - bądź co bądź podwozie pochodzi od zwykłej Xsary i nie jest zbyt szerokie, ale to też atut przy parkowaniu w mieście. .
Podsumowanie: Przejechałem co prawda ok. 1000 km. ale mam wiele spostrzeżeń. Pytałem w dwóch serwisach Citroena o olej, jaki mogę mieć aktualnie w silniku (samochód kupiony używany we Francji) oraz o drobną usterkę elektryczną. Nie wiem za co firmy płacą tym ludziom. Wolę nie przytaczać szczegółów, bo i tak nikt by nie uwierzył.Natomiast wiem gdzie mam nie jechać do najbliższego przeglądu.Silnik 2,0 HDI 110 KM (81 kW)!!! jest rewelacyjny. Na drodze Warszawa - Kraków trzeba zaczekać podczas wyprzedzania do najblizszego podjazdu pod górkę. Właściwie nie ma konkurencji. Trzeba mieć trochę doświadczenia ze względu na brak obrotomierza. Przygasanie podświetlania wskaźników po włączeniu świateł w dzień jest denerwujące.
Podsumowanie: Kupilem 1.6 HDi swojemu tacie na Dzien Ojca.
Podsumowanie: siuper auto
Podsumowanie: super auto
Podsumowanie: 1,8 16V z sekw. gazem OMVL. 2002 r. Cóż. Moje wymarzone autko. Po czterech miesiącach eksploatacji mogę tylko powiedzieć, że nic mu nie brakuje. Jest dosyć mocny (troszkę na niskich obrotach się muli), przede wszystkim przestronny, silnik cichutki, zawieszenie jak ta lala (polubisz każdą drogę ;-)). Nie psuje się (odpukać puk, puk, puk). Wymieniłem tylko olej i filtry. Spalanie 11 litrów gazu na 100 km. Minusy: - lewy słupek ogranicza dosyć mocno widoczność przy skręcie w lewo - trzeba się wychylać żeby wszystko widzieć, - podatny na boczne podmuchy wiatru, - koniec minusów. Jednym słowem polecam jak najbardziej.
Znajdujesz się w dziale Citroen Xsara Picasso opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen Xsara Picasso, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Citroen Xsara Picasso.
Citroen C5X.Test. Powrót marki do segmentu D
Citroen C5 Aircross 2022. Pierwsze wrażenia, zmiany po liftingu, ceny i wyposażenie
Citroen C3 1.2 PureTech 83 KM vs Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM. Porównanie nietuzinkowych mieszczuchów
Citroen C4 1.2 PureTech 156 KM vs Kia XCeed 1.5 T-GDI MHEV 160 KM. Porównanie mocnych kompaktowych crossoverów