Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39255 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Mocny kompaktowy crossover z automatyczną skrzynią biegów? Dziś brzmi to jak fanaberia. Ceny nowych aut nie należą do niskich, więc i kierowcy weryfikują swoje potrzeby nierzadko sięgając do niższego segmentu. Obecnie kompaktowe crossovery oferują mnóstwo przestrzeni, niezłe napędy i wyposażenie. Przykładem może być Citroen C4 lub Kia XCeed. Poznajmy bliżej te dwa modele.
Obecnie coraz więcej producentów rezygnuje z silników wysokoprężnych i w ofercie serwuje tylko jednostki benzynowe oraz hybrydy. Czasami zdarzy się również odmiana elektryczna, ale jeśli ktoś szuka tradycyjnej jednostki Diesla, ma coraz mniejszy wybór. Na szczęście tego typu rozwiązania jeszcze istnieją i niekiedy są łączone z nowoczesnymi modelami. Sprawdźmy, co oferuje Citroen C4 oraz Kia XCeed.
Na rynku mamy kilka przykładów, gdy auto z generacji na generację zmienia się nie do poznania. Zazwyczaj staje się najmodniejszym w chwili obecnej SUV-em lub crossoverem. Podobnie było z Citroenem C4, który teraz ma większy prześwit i „terenowe” dodatki. Ale czy to oznacza, że przestał być konkurencją dla tradycyjnych przedstawicieli segmentu C? Wydaje się, że wręcz przeciwnie!
W segmencie C jest bardzo tłoczno i trzeba wykazać się nie lada fantazją lub solidnością, aby cokolwiek namieszać. Citroen postanowił zaskoczyć wszystkich i zamiast kolejnego wcielenia C4 w tradycyjnej formie, zaprezentował coś, co teraz sprzedaje się najlepiej – kompaktowego crossovera. Czy to się przyjmie? Sprawdzamy to na przykładzie modelu z silnikiem 1.5 BlueHDi o mocy 130 KM.
Niedawno mogliśmy poznać nowego Citroena C4, który zaskoczył nie tylko niekonwencjonalną stylistyką, ale i dość odważnym podejściem do segmentu C. Podczas krótkich, pierwszych jazd mogliśmy docenić między innymi rewelacyjny komfort jazdy oraz niezłą dynamikę modeli z silnikami spalinowymi. Tym razem na dwa dni dostaliśmy odmianę elektryczną e-C4. Czy łączy w sobie komfort jazdy z dynamiką silnika elektrycznego? Jak spisuje się w trasie i jaki ma realny zasięg?
Segment C jest niezwykle ciekawy i dynamiczny. Wpływają tam najciekawsze rozwiązania z różnych szczebli rynku. Dlaczego? Samochody kompaktowe stanowią niemal główną gałąź rynku, dlatego też producenci starają się zaskakiwać, eksperymentować i zadowolić jak największą grupę klientów. Citroen z nowym C4 eksperymentuje dość odważnie i ma ambicje konkurować z najlepszymi. Czy ma szansę?
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —