Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: mam problem z imobilizerem po wyjęciu akumulatora na dłuszy czas nie mogłem wprowadzić kodu aby odpalić samochód świecą mi się dwie kontrolki czerwona i zielona nie wie co mam zrobić może ktoś mi pomoże,może wiecie jak to odblokować lub wprowadzić nowy kod bardzo bym prosił o pomoc i czekam na emaila
Podsumowanie: hejka to jeszcze raz Ja mam pytanie czym moze być spwodowane to że jezeli Xatnia (w tym wypadku 2.0i 8 zaworowa 94r) gdy stoi długo w ujemnych temperaturach to ma problemy z podniesiem się ??:|hmm i jeszcze jedno mam pytanko bo mam niestety ksiażke od samochodu ale w jezyku holenderskim i nic z niej nie kumam. Co oznacza jezeli na przy odpalaniu silnika zapala mi sie pomarańczowa kontrolka (znajduje sie ona na samej górze po lewej stronie) i jest to ostatni kontrolka z górnego rzędu. Często mi się ona zapala ale gdy autko pochodzi ok. 20s to ona gaśnie. hmm czy moze mi ktoś w tym pomóc ?? z góry dziękuje za pomoc. Polcema to autko kazdemu :)) komfort niepowtarzalny na nasze polskie drogi samochód rewelacyjny.Silnik ja na taka jednostke którą ja poziadam całkiem dynamiczny :)) leci jak burza na 3 biegu pelecem nim 120km/h nawet troszke wiećej ale niehcę przemęczać silnika :) w trasie sprawuje sie rewelacyjnie :) a co do spalania to moge powiedzieć że jeżeli wam pali duzo w tym wypadku gazu to radze zmienić stacje LPG :)) jak jeździłem moim autkiem za granica dokładnie w holandii palił mi 9 litró gazu!!!! a w polsce w trasie 11.2litra na 100km przy predkości 110-130km/h :) w mieście ok 13litrów gazu :)) ale wszystko jest do wyregulowania i do poprawienia :)) ale hmm jesli ktoś ma ciężką noge to jak tu zauważam ze komuś pali np 16 litrów gazu to wcale niema co się dziwić. Ogulnie autko u mnie ma złoty medal :)) i polecam kazdemu :)
Podsumowanie: posiadam Ją od trzech lat doskonała motor 2,1 td to 110 km, oszczędna i odlotowa ,klima elektryka szyb i inne polecam komfort jak w mercedesie ,
Podsumowanie: hejka jestem od września włascicielem Xanti 2.0i sprowadziłem ją z holandii jedynie miałem z nią małe problemy :(((wymianiłem wspomaganie kierownicy i pompe hydrauliczną) po zatym Cytrynka znakomicie się spisuje :)) jedynie co to dosć dużo pali mi Gazu (w trybie mieszanym 13-14 litrów) w trasie przy prędkości 120km/h ok 11,2 litra a co do benzyny to akurat niewiem bo niesprawdzałem jeszcze :)) mam jedno pytanie: jesli silnik słabo wchodzi na obroty to jaka może być tego przyczyna??:| jak coś to prosze odp. na mail [email protected] z góry dziękuje pozdrawiam
Podsumowanie: Posiadam Citroena Xantię II 2.0i 16V SX z 1998 roku. Pierwsza jazda to szok - to zawieszenie jest poprostu genialne. W dodatku okazuje sie bezawaryjne i tanie w eksploatacji. Polecam !
Podsumowanie: Przejechałem łącznie ok.13tys.km wymieniając awaryjnie tylko linkę hamulca ręcznego za 48 zł. Silnik jest jeszcze słabszy bo pracuje obecnie na LPG nie zużywając średnio więcej niż 10 litrów gazu. Po prawie roku eksploatacji auto prawie 10 letnie jest mniej awaryjne niż dwa poprzednie wyprowadzone z salonu Fiata. Ceny części typu paski, napinacze, świece, przewody zapłonowe 2-3 krotnie niższe niż do Fiata Sieny. Samochód prowadzi się doskonale w każdych warunkach, bez względu na obciążenie. ABS doskonały, ale ogólnie droga hamowania troszeczkę "długa". Zwrotność samochodu mizerna. Z silnikiem 1.6 na drodze zachowuje się jak ciężarówka. Ogólnie auto technologicznie bardzo ciekawe i fajnie wyposażone.
Podsumowanie: Mam Xantię 1,9 td z 94r,przebieg 260 tyś km.Oprócz uzpelnienia gazu w kulach (40 zł/szt)i łączników drążka amortyzatora po 73zł/szt średnio co 2 lata innych kosztów nie ponoszę.Pali ok.6,2l/100km. Ekonomiczna, zrywna i niezawodna.
Podsumowanie: Jeżdżę tym samochodem 2,5 roku i nie wyobrażam sobie innego samochodu. Moja xantia ma silnik 1,9 TD, spalanie to 6,5 miasto i 5,6 trasa (nie przekraczałem 130km/h). Ogólny przebieg tego samochodu to 186 tys, ja przejechałem nim 64 tys. i w tym czasie wymieniłem łączniki stabilizatorów( 160zł) pasek rozrządu(200zł) napinacz paska klinowego(250zł). W tej chwili umówiłem sie na wymianę tarcz hamulcowych (wszystkich) bo nie nadają się już do użytku (są jeszcze oryginalne). Wrażenia z pierwszej jazdy tym samochodem pamiętam do dziś bo przy lekkim szumie z zewnątrz i łagodnym, ledwie dosłyszalnym pomruku silnika rzut oka na licznik poderwał mnie prawie z fotela (było ponad 140km/h). Kto nie wierzy niech spróbuje przesiąść się póżniej do... golfa. Wrażeń nie będę opisywał. Ogólnie mówiąc samochód wygodny, wnętrze przytulne i dobrze wygłuszone, nic nie trzeszczy, nie skrzypi. Podstawowa dla mnie zasada: jeżeli mogę coś przy niej zrobić sam, biorę się i robię. Nie jeżdżę do serwisów, bo nie mam do nich zaufania. Jeżdże tylko do znajomego mechanika, który ma oryginalne części przywiezione z Francji, zna się na tym aucie, naprawia tylko " francuzy" i co najważniejsze jest tani. Jeżeli będę zmieniał samochód, będzie to xantia z 2,1 TD
Podsumowanie: Autko mam krótko, bo niecały tydzień. Nigdy nie byłem przekonany do tej marki aut, ale teraz zmieniłem zdanie. Samochód sprowadziłem z Belgii, rocznik '95, 1.6 z gazem. Trochę mały silnik, trzeba go pociągnąć powyżej 3 tys. obrotów - wtedy czuc ze "idzie". nie pali tak duzo, ok. 8l gazy na 100. wspaniały komfort jazdy, dobre wyposażenie. autko godne polecenia. Zrobiłem nim juz 4tys. na razie bez zarzutu.
Podsumowanie: To moja 1sza Xenia, ale planuję następną. Silnik diesla b.ekonomiczny (8 miasto,5-6 trasa) jak na wielkośc auta. Wygody zawieszenia nikomu chyba nie trzeba reklamować, wbrew powszechnym opiniom wcale nie jest takie awaryjne. Bardzo niedoceniane auto na naszym rynku, w przeciwieństwie do np. VW Golfa,przecenianego ogromnie. POLECAM WSZYSTKIM CENIĄCYM WYGODĘ I EKONOMIĘ!!!
Znajdujesz się w dziale Citroen Xantia opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen Xantia, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Citroen Xantia.
Citroen C5X.Test. Powrót marki do segmentu D
Citroen C5 Aircross 2022. Pierwsze wrażenia, zmiany po liftingu, ceny i wyposażenie
Citroen C3 1.2 PureTech 83 KM vs Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM. Porównanie nietuzinkowych mieszczuchów
Citroen C4 1.2 PureTech 156 KM vs Kia XCeed 1.5 T-GDI MHEV 160 KM. Porównanie mocnych kompaktowych crossoverów