Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39311 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Mazda nigdy się nie spieszyła i nie goniła za konkurencją. Zamiast tego realizuje swoja koncepcję oferty i powoli, acz konsekwentnie rozwija swoje portfolio. Tym razem padło na model CX-5, który w połowie swojego cyklu życia doczekał się subtelnej, ale bardzo ważnej kuracji odświeżającej.
Mazda CX-5 z 2021 r. została wyposażona w udoskonalony interfejs HMI (Human Machine Interface), który zapewnia większą wygodę, a także zmodernizowane jednostki napędowe i skrzynie biegów.
Mazda CX-5 debiutowała na rynku w 2012 roku. Po trzech latach kompaktowy SUV przeszedł modernizację, a po dwóch kolejnych, w 2017 roku zaprezentowano aktualną, drugą generację japońskiego modelu. W ciągu sześciu lat CX-5 stała się jednym z najpopularniejszych modeli Mazdy - na całym świecie znalazła już ponad 1.5 miliona nabywców, a globalnie jej udział w sprzedaży marki stanowi ok. 25%.
Nowa Mazda CX-5 błyszczy głębokimi refleksami czerwonego lakieru. Już na pierwszy rzut oka robi dobre wrażenie, ale czy okaże się doskonale dopracowaną maszyną? A jeśli nie, to jakie są jej wady?
Najlepiej sprzedającym się modelem Mazdy na rynku europejskim i światowym jest CX-5. Druga generacja crossovera bije na głowę poprzedniczkę wyciszeniem w kabinie i oszczędnością paliwa.
Europejska premiera zupełnie nowej Mazdy CX-5 odbyła się podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie. Ile auto kosztuje w Polsce?