Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Dacia prezentując trzecią generację rodziny Sandero kazała czekać aż 8 lat, czyli o 4 lata dłużej niż pomiędzy pierwszą, a drugą odsłoną. Auta zbudowane zostaną na modułowej platformie CMF-B, którą współdzielą z Renault Clio i Captur. W tym samym czasie zapowiedziano nową Dacię Logan, której jednak nie poświęcono zbyt wiele czasu, gdyż stylistycznie jest niemal identyczna, co Sandero, chociaż jest sedanem.
Dacia Sandero Stepway to w tej chwili najtańszy miejski crossover na rynku. Nieco ponad 46 tysięcy złotych wystarczy, by wejść w posiadanie auta, które wywołuje skrajne emocje jedni odwracają od niego głowę, dla innych jest rozsądnym środkiem transportu, pozwalającym od czasu do czasu zjechać z asfaltu. W teście redakcyjnym sprawdziliśmy 90-konną, benzynową wersję rumuńskiego auta.
Dacia wprowadza na rynek odnowione modele Sandero, Sandero Stepway, Logan i Logan MCV. Auta przeszły lifting nadwozia oraz kabiny, a także otrzymały nowy silnik.
Sandero, najmniejsza z Dacii, jest jednocześnie jednym z najtańszych na naszym rynku samochodów osobowych. W podstawowej wersji za ten 5-miejscowy, 5-drzwiowy model reprezentujący segment B, zapłacimy 29.900 zł.
Promocja Dacii na modele z rocznika 2012
Dacia dobrze wpisuje się w aktualną sytuację gospodarczą, oferując w segmencie subkompaktów niezłe i niedrogie modele Sandero, których na dodatek nie trzeba się wstydzić
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —