Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39256 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: super autko, wsiadasz i czujesz że jest ona dla ciebie idealnie dopasowana,po przejechaniu kilku pierwszych kilometrów stwierdzasz że jedzie jak po szynach,jedyny minus to taki że jak wskoczysz pod czerwone pole to musisz się liczyć z ubytkiem oleju w silniku,nie jest on wielki ale jednak!autko naprawde wiele potrafi i można się w celitce zakochać także polecam gorąco!!!
Podsumowanie: Mialem CELICE 2.0 4*4 ponad 200KM i bardzo milo ja wspominam!!!Auto bez awaryjne I przedewszystkim bardzo ladne bo rozni sie z wygladu od zwyklej CELICY!!!Teraz przymiezam sie do zakupu najnowszego modelu ale mam jeszcze na oku Hyundaia Coupe Tiburion.Wybor ciezki bo oba auta sa piekne!!!
Podsumowanie: Mam Celice z 93. Wymienilem w niej raptem kilka podstawowych rzeczy i jeszcze do tego nie jest serwisowana. Nie zaluje jej na drodze bo szkoda tych 156 kucykow pod maska. Kocham kiedy rycza wszystkie!! Ludzie to jest bryka. Nie kupujcie BMW, Golfow i innych samochodopodobnych gratow. Jak cos to Toyota, jak sport to Cela 2.0 Gt jak luksus to Lexus i Camry proste prawda :] pozdrawiam Misiek35
Podsumowanie: Miałam wersję sportową z 1980 roku, benzyna 1,6 turbo. Wyprodukowana w celu prezentacji - reklamy Toyoty w Niemczech. Autko było niezawodne, super osiągi, wygodne, no i ten efekt wizualny! Zakochałam się najpierw w tym aucie, a potem we włascicielu... dziś jest moim mężem... Sprzedaliśmy go, bo pękła szyba tylna (bejcowana) i nie było możliwości znaleźć nigdzie podobnej (taki nietypowy kształt miała). W końcu wstawiliśmy pleksę, ale to już nie było to. Poza tym rdza zaczynała zjadać już co niektóre części karoserii. Ale jak ją sprzedaliśmy to płakaliśmy....
Podsumowanie: SAMOCHÓD SUPER, TROCHE JEST TWARDE I NA NASZYCH DROGACH ZABARDZO CZĘŚIE. A TAK SPISUJE SIĘ BEZ ZAWODU, LASKI ZAWSZE NA NIEGO POPATRZĄ.
Podsumowanie: Celica 1991r 1.6. Po ok 1 roku exploatacji i wszelakich wymian auto w końcu daje przyjemność z jazdy i bezawaryjności. A padło wiele: chłodnica,alternator,rozrusznik,łożysko,przegub,akumulator tuleje na tyle i amory przednie.Ale teraz już jest ok.Przez rok przejechałem 25 tys i naprawdę auto zwraca uwagę.A jeszcze w odmiennym kolorze... Aha i jest na instalacji gaz.W trasie potrafi zejść do 7.5 l gazu( do 105km.h)Miasto to w najgorszym przypadku 13.5
Podsumowanie: wspaniale auto pod warunkim ze bezwypadkowe, ja mam z 92r niestety tylko 1,6 zadne inne 1,6 nie stanie ale troche to malo, cos na poziomi tych wszystkich 1,9tdi choc audi a4 110km nie dalo mi rady, wsadzilem gaz najlepszy jaki byl dostepny ale jeszcze nie sekwencyjny, kosztowalo mnie to 2500zl teraz pali przy bardzo ciezkiej nodze 11l i na autostradzie do 200 dojdzie, moj byl malowany ma piekny bordowy lakier, wszyscy sie ogladaja, wnetrze jak na auto z 92r super, wystarczy porownac z golfem 2,co do usterkowosci nie wiem, w mojej nie ma usterek, zrobilem na gazie ponad 45tys km bez ani jednej usterki, trzeba tylko tankowac na dobrych stacjach a nie na tych malych u kogos na podworku, ogolnie bardzo polecam,a to z drogimi czesciami to mit, trzeba tylko uwazac na mechanikow, wiekszosc nie zna sie na japoncach i kaza wymieniac 10 niepotrzebnych rzeczy i dla tego drogo, ja po zalozeniu gazu mialem problem ze powyzej 100km\h na luzie auto gaslo, 3 mechanikow kazalo mi wymienic czujnik za 600zl, czwarty sciagnal plastikowy wlot powietrza i po usterce, okazalo sie ze ped powietrza jest przy tej predkosci zbyt dozy i rozwiewa gaz, bo przewody sa w tym samym miejcu, nie wiem dokladnie, nie znam sie, ale kosztowalo mnie to 25zl anie 600, wymiana roztrzadu z rolkami zmiescilem sie w 220zl - kumpel w niemieckim tdi placil z wymiana 550,jak kupowac urzywane auto to tylko japonskie, nie mylic z koreanskie i inne, nastepne moje bedzie subaru, toyota albo honda, aha mam zrobione 174tys,a bedac w usa widzialem takie z przebiegiem 300tys mil (500tys km)
Podsumowanie: Wspaniale auto! Moim (rocznik 1995) jezdze 3 lata i nigdy nic sie nie nawalilo. Urok i wygoda.
Podsumowanie: Ja mam Celine około półtorej roku i morze bym zamienił na coś większego,ale jak mam kupić coś i dokładać to wolę poprawić przy swojej tylko lakier i jeszcze przez dwa lata jeżdżę bez dokładania kasy po za regularnymi wymianami płynów i oleji.ps.mam Celice z 1990r 2,2 jestem zadowolony poprostu to auto mruczy silnika prawie nie słychać.....
Podsumowanie: Kupiłem rocznik 86 od koleżanki. Zaobaczyłem ją na podwórku. Stała tak już pół roku. Szkoda mi sięjeje zrobiło - odkupiłem za grosze. Silnik 2.0 3SGE 156 kucy, wersja skandynawska. Napompowałem koła. Podłączyłem aku i ta cholera zapaliła! Pół roku stała. Mineło już trochę czasu a ja doprowadzam do ładu to i owo. Nie znaczy to że nie jeździ. Jest to auto - pomimo swojego wieku niezawodne. Że nie wspomnę o przyjemności z jazdy. Powyżej 4 tys. obrotów zaczyna się jazda, zrobi wszystko o co poprosisz. ;) W życiu na nic nie zmienię, chyba że na wersję z napędem na 4 koła. Serdecznie polecam... Aha - przy kupnie uważajcie na progi, błotniki, podłogę. Skrzynię też warto skontrolowac czy biegi nie wyskakują - Toyotowe skrzynie są dosyć skomplikowane także lepiej kupić sprawną niżpotem kupować nową lub oddawać jąw ręcęnaszych "fachowców".
Znajdujesz się w dziale Toyota Celica opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Toyota Celica, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Toyota Celica.
Toyota Corolla 1.5 VVT-i 125 KM vs Skoda Octavia 1.0 TSI e-Tec 110 KM. Porównanie kompaktowych limuzyn
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Toyota Aygo 1.0 VVT-i 72 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Toyota Yaris Cross 1.5 125 KM vs Volkswagen Taigo 1.0 TSI 110 KM. Porównanie dwóch rynkowych nowości
Toyota Corolla 5d 1.8 Hybrid 122 KM vs Volkswagen Golf 5d 1.0 eTSI 110 KM. Porównanie kompaktów do 100 tys. złotych