Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39311 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Toyota prezentuje odświeżoną wersję Priusa Plug-in Hybrid z nowym, pięciomiejscowym wnętrzem. Nowością jest także metalizowany lakier Attitude Black oraz monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni.
Minęły 22 lata od wprowadzenia do produkcji pierwszej generacji Toyoty Prius. Samochód, który został przyjęty przez rynek z pewną nieufnością, po latach stanowi wyznacznik kierunku obranego przez japońskiego producenta i dziś możemy o nim mówić jako o klasyce gatunku auta hybrydowego. O tym, czy trzecia generacja Priusa to ciekawa propozycja na rynku wtórnym i kto powinien zainteresować się tym samochodem, przeczytacie w naszym poradniku.
Toyota pokazała zdjęcie Priusa 2019 wraz z krótką zapowiedzią premiery modelu podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles 28 listopada. Krótki komunikat sugeruje, że możemy się spodziewać we flagowej hybrydzie Toyoty napędu 4x4.
Dawno minęły czasy, gdy samochody hybrydowe miała tylko Toyota. Dzisiaj takie auta oferuje wiele firm. Czy dorównują one rynkowym klasykom tego segmentu pokaże porównanie Ioniq’a i Priusa.
Nowy Prius Plug-in Hybrid wjeżdża na polski rynek. Zasięg na samym silniku elektrycznym wynosi 50 km, czyli dwa razy więcej niż poprzedniego modelu.
Nowa Toyota Prius zdobyła 5 gwiazdek w ADAC EcoTest, corocznym teście zużycia paliwa lub energii oraz emisji spalin nowych samochodów. Flagową hybrydę Toyoty uznano za najoszczędniejszy i najbardziej ekologiczny samochód wykorzystujący silnik spalinowy. W tym roku po raz pierwszy w historii ADAC EcoTest poziom emisji CO2 i zanieczyszczeń był sprawdzany nie tylko w laboratorium, ale także w rzeczywistych warunkach drogowych.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —