Mitsubishi Carisma - opinia użytkownika Robi1
2007-05-10, Robi1
Marka: | Mitsubishi |
---|---|
Model: | Carisma |
Generacja: | — |
Rok produkcji: | — |
Przebieg: | — |
Nadwozie: | — |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
alaskamed, wcale nie jestem ekspertem od Cari:)..poprostu mam taka (tylko w benzynowej wersji GDI) i sie nia interesuje:) Jesli chcesz otrzymac wiecej wiadomosci od np. uzytkownikow tego konkretnego silniczka zajrzyj na nasze forum www.mitsumaniaki.pl/forum tu znajdziesz wszelkie potrzebne informacje:). Carismy DI-D zaczely wyjezdzac z salonow w srodku 2000roku w dwoch wersjach 102 i 115 (czasem mowia 116)KM. 3eba pamietac ze wszystkie silniki diesla w Carismie i Space Starze byl made in France (renault)-pomimo tego niezle sie sprawuja jak juz wczesnie gdzies napisalem duzo lepiej (o dziwio) niz we francuskich samochodach(reno). pewnie za sprawa japonskiego osprzetu. Generalnie zwracaj uwage jak to w kazdym t.dieslu na stan Turbosprezarki(zeby nie byla wychalstana-niestety tego na oko nie da sie za bardzo ocenic) ale zeby nie bylo jakis plam oleju itp... druga sprawa wycieki spod silnika czyli z wszelkiego rodzaju polaczen skrzyni itp... 3sprawa zwroc uwage na stan zawieszenia. Dosc szybko zuzywaja sie laczniki gumowo-metalowe( np. stabilizatorow) warto sprawdzic tez stan wahaczy i drazkow. To nie jest jakas norma w tym modelu...bardziej przez te nasze...rowne jak stol autostrady. Teraz o plusach silniczek zwlaszcza 115 KM jest bardzo dynamiczny, nie ma problemu-kompleksow przy ruszaniu na swiatlach czy na autostradzie. Pali rowniez bardzo malo. Stylistyka to kolejny wielki plusior dla Cari-udaie laczy sportowy styl z elegancja. W srodku oferuje wystarczajaca ilosc miejsca dla 5 osob. Deska rozdzielcza w ogole nie skrzypi nie wydaje zadnych dzwiekow i jest wykonana z bardzo dobrych i miekkich materialow. Zawieszenie raczej twardo zestrojone niz miekko:)Mi to pasuje. Kazdy zakret niezaleznie od predkosci pokonuje bez zadnych problemow. A jaka przyjemnosc z jazdy:)) Widac ze firma startuje w rajdach-wplyw na zawieszenie. Nie ma tez tendencji do pod czy nadsterownosci. Co jeszcze moge powiedziec jezdze swoja Cari od kilku lat i (tfu, tfu, w nie malowane)oprocz lania palifka czy plynu do spryskiwaczy nic jeszcze nie robilem:). Carisma w testach bezawaryjnosci (nie ktorych) nie wypada zbyt dobrze (sredniak) ale to w wiekszosci przez model przed liftingiem. Po lifcie czyli model ktory Cie interesuje(wszystkie DI-D) (rozwniez tez ktory ja mam) jest juz o niebo lepszy (japonczycy wprowadzili zmiany zmierzajace do poprawy bezawaryjnosci).Model po lifcie smialo juz konkuruje z innymi japonskimi konstrukcjami z podobnych lat (czyli jest naprawde dobrze). Wiec jesli nie trafisz na model zaniedbany przez wlasciciela to raczej na pewno bedziesz zadowolony ze swojej Cari. Goraco polecam Carisme! Aha w niektorych egzemplarzach (ja np. odpukac w niemalowane) nie mam zreszta moi znajomi tez, zdaza sie korozja pod ramka tablicy rejestracyjnej z tylu, pod klapka wlewu paliwa lub przy tylnych nadkolach=>przed liftem takie "cusik" sie zdazalo wiec wole Cie powiadomic;) Pozdrawiam
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
-
Zawieszenie: