Citroen C5 III (2008 - teraz) - opinia użytkownika Turcyn
2017-05-17, Turcyn
Marka: | Citroen |
---|---|
Model: | C5 |
Generacja: | III (2008 - teraz) |
Rok produkcji: | 2010 |
Przebieg: | 141 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
AUTO jest Super. miałem kiedyś citroen C5 z 2001 r. z silnikiem 2.0 HDI 109 Km ale to była porażka. ten samochód więcej stał w wrsztacie niż jeździł a mimo to ja głupi trzynałem go aż 7 lat i pakowałem w niego kase ale niestety okazało sie później że trafiłem na wadliwą wersje powypadkową. Jednak teraz posiadam cytryne C5 z 2010 r. z silnikiem 2.7 HDI o mocy 208 Km i posiadam go już 2 lata i samochód sprawuje się świetnie mimo urazu do starej wersji C5 którą miałem. POLECAM TO AUTO i KUPIE NASTĘPNĄ WERSJE JAK WYJDZIE !!!!!!! AUTO Spokojnie Dorównuje Samochodą Audi A8 czy BMW F 10 . Jak ktoś raz kupi to Auto to niebędzie chciał innego.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Mam automatyczną 6-biegową i jest świetna. Jak narazie po 2 latach zero zastrzeżeń.
-
Zawieszenie:
Zawieszenie to KOMFORT Każdego auta francuskiego a szczególnie tego. Możesz mieć Idealny komfort z braku wyczucia nierówności jezdni jak i sportowe sztywniejsze zawieszenie dzięki regulacji przyciskami gdzie występują w Citroen C5.
-
Wnętrze:
Wygodne czarne fotele Kubełkowe z pół skórą, Navi super, Ogólem wnetrze DORÓWNUJE SPOKOJNIE AUDI A8 czy innej tej samej klasy limuzynie Jak nie lepsze!!!!!!
-
Komfort jazdy:
Zawieszenie to KOMFORT Każdego auta francuskiego a szczególnie tego. Możesz mieć Idealny komfort z braku wyczucia nierówności jezdni jak i sportowe sztywniejsze zawieszenie dzięki regulacji przyciskami gdzie występują w Citroen C5.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 11l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6.2l/100km |
Zalety i Wady
- Komfort
- Super przyspieszenie (w końcu to silnik 2.7 HDi 208 Km to jest czym jechać)
- LUKSUS w Aucie
- Przyczepność i Super Dynamika
- Różne Bajery Bez Żadnych wad.
- EGR (były problemy bo kontrolka od silnika check engine się świeciła ale niebyło oprócz tego innych problemów, więc usunąłem EGR za 350 zł i po problemie ) Komputerowo i mechanicznie
- Podobno DPF (choć ja jeszcze niemiałem z nim problemu) ale wysatrczy usunąć za 400 zł. Komputerowo i mechanicznie
- podatny na rysy ale wystarczy zrobić polerke i na woskować i po problemie na dł€ższy czas.
- Taka mała wada - zbyt wolno przewijanie muzyki