Ubiegły rok nie był dla Seata zbyt pomyślny. Pogorszeniu uległy wskaźniki ekonomiczne, przeprowadzano restrukturyzację firmy. Intensyfikacja działalności komercyjnej służąca podniesieniu profilu, wizerunku i świadomości marki - zwłaszcza poza macierzystym rynkiem hiszpańskim - jest jednym z priorytetów firmy. Strategia rozwoju marki zakłada rozszerzenie dotychczasowej oferty o modele z nowych segmentów, tak aby zwiększyć zarówno konkurencyjność, jak i rentowność.
Wstępną wizję tych planów przedstawił podczas prezentacji wyników za 2005 r., prezes firmy SEAT, dr Andreas Schleef.
Na fali wielkiego sukcesu, jakim cieszy się model Leon, zaprezentowano Ibizę na rok 2006. Seat jeszcze w tym roku wprowadzi na rynek zupełnie nowy model z rodziny Altea. Dr Schleef powiedział, że aby zapewnić wzrost, oferta może być rozszerzona o nowe modele z niższych i wyższych segmentów poza obecnie dostępnymi.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?