Luca di Montezemolo chciał zachować prestiżowy charakter marki. Ograniczał roczną produkcję i nie chciał zgodzić się na wprowadzenie do sprzedaży tańszego i mniejszego auta.
W 2014 roku Ferrari sprzedało 7 255 pojazdów, a Sergio Marchionne pragnie zwiększyć sprzedaż o 30% do 2019 roku. Decyzja ta uzasadniana jest wzrastającym popytem na supersamochody na rynkach wschodzących.
Wiadomo, że Ferrari od dłuższego czasu pracuje nad nowym modelem, który ma być przystępniejszy od dotychczasowych aut marki. Firma wchodzi także na giełdę.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?