Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Tunerzy 3D Design i Studie Thailand postanowili odmienić BMW i3. Zdecydowano się na zmianę wyglądu zewnętrznego, a także modyfikacje we wnętrzu samochodu.
Po trzech latach od prezentacji modelu koncepcyjnego, BMW rozpoczęło sprzedaż swojego pierwszego seryjnie produkowanego auta o napędzie elektrycznym – i3. Od kilku tygodni pojazd ten jest również dostępny w Polsce, a jego ceny zaczynają się od 144,6 tys. zł.
Pojawiają się kolejne informacje na temat edycji specjalnej elektrycznego BMW i3. Wiadomo, że wyróżniać ją będą dodatki stylistyczne, a także dodatkowe wyposażenie.
Firma Bridgestone po raz kolejny została partnerem rozwojowym BMW opracowując linię opon do samochodu elektrycznego i3 tej marki. Będąc wyłącznym dostawcą opon dla tego modelu, firma Bridgestone włożyła całą swoją wiedzę technologiczną i pasję w stworzenie wyjątkowych opon, odzwierciedlających wyznawaną przez BMW wizję nowoczesnej mobilności.
BMW i3 i i8 to dwa modele, które mają zostać poddane stylistycznym zmianom. Dotychczas przedstawiona została wizja tych aut.
Nowe BMW i3, pierwszy w pełni elektryczny model bawarskiego koncernu, otrzymało specjalny układ kierowniczy, który produkowany jest wyłącznie w tyskim i gliwickim zakładzie firmy Nexteer Automotive. Rocznie w polskich fabrykach Nexteer, największych pod względem produkcji i zatrudnienia, powstawać będzie 40 tysięcy sztuk elektrycznych systemów sterowania typu Single-Pinion EPS (Electric Power Steering), przeznaczonych dla monachijskiego producenta.