Pod maską małego Volkswagena znajdzie się układ napędowy pochodzący z modelu XL1. Oznacza to, iż hybrydowy up! będzie napędzany przez 0.8-litrowy silnik TDI oraz 27-konną jednostkę elektryczną. Prąd będzie natomiast magazynowany w 5,5 kWh akumulatorach litowo-jonowych.
Szczegóły techniczne oraz osiągi up!-a Hybrid nie są jeszcze znane. Według nieoficjalnych informacji, auto ma ważyć poniżej 1 tony, zaś średnie zużycie paliwa będzie wynosiło ok. 1,5 l ON/100 km. Jeśli okazałoby się to prawdą, hybrydowy Volkswagen byłby jednym z najbardziej ekonomicznych pojazdów dostępnych na rynku. Z kolei w trybie elektrycznym, przy całkowicie naładowanych bateriach, up! miałby pokonać do 50 km.
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.220.0/images/video_restrictions/0.webp)
Polacy ocenili rząd Tuska. Zaskakujące wyniki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?