Dotychczas, Twizy oferowane było wyłącznie jako dwuosobowy pojazd miejski, właściwie pozbawiony przestrzeni bagażowej. Z myślą o małych przedsiębiorstwach lub firmach kurierskich działających w centrach miejskich aglomeracji, Renault zbudowało jednak praktyczną odmianę cargo.
W celu zagospodarowania miejsca ładunkowego, Renault zrezygnowało z tylnego fotela i przeprojektowało tylną część nadwozia. W efekcie, samochód posiada teraz bagażnik o pojemności 180 litrów, a dostęp do niego ułatwia pokrywa otwierana pod kątem 90 stopni.
Twizy Cargo będzie dostępny w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy model (L6e) ma być napędzany przez motor elektryczny o mocy 5 KM, co pozwala na osiągnięcie 45 km/h. Natomiast wersja L7e, będzie wyposażona w 12-konny silnik, dzięki czemu auto osiągnie nawet 80 km/h. Zasięg dostawczego Twizy na jednym ładowaniu baterii wynosi od 50 do 80 km.
We Francji, ceny tegi modelu zaczynają się od 6,7 tys. euro.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?