Mitsubishi Outlander I (2001 - 2006) - opinia użytkownika użytkownik
2014-10-14, użytkownik
Marka: | Mitsubishi |
---|---|
Model: | Outlander |
Generacja: | I (2001 - 2006) |
Rok produkcji: | 2004 |
Przebieg: | 164 tys. km |
Nadwozie: | SUV |
Silnik: | 2.4 |
Podsumowanie:
Jestem zadowolony ale niestety muszę założyć gaz, auto musi być dobrze przegonione chociażby kilkanaście km za miastem przynajmniej raz w żeby poprawić spalanie na mieście inaczej zamulanie w mieście non stop sprawi spalanie na poziomie 14-15 l. Auto kompletnie nie nadaje się do zamulania zwłaszcza w zakorkowanych miastach. Pięknie lata
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
biegi wchodzą b.dobrze auto lubi przeciąganie na biegach zwłaszcza 2 i 3 jest extra przyśpieszenie i dźwięk wkręcającego się na obroty japońca nawet fanom BMW się podobało, na wyższych biegach jest elastyczne.
-
Zawieszenie:
zawieszenie dość sztywne, prawie jak nowe po tym przebiegu 79-85 % co jest niezwykłe ale zdarza się gdzieś skrzypnąć i stuknąć mimo iż wszelkie końcówki, drążki są powymieniane, na szarpakach nie wychodzi nic kwalifikującego się do wymiany (oczywiście końcówki i drążek kier. lewy oraz prawy wahacz zostały wymienione przy 158.000 km ( koszt 1.000 zł)
-
Wnętrze:
wnętrze proste ale przyjemne, żadnych zbędnych przycisków co przede wszystkim skłoniło mnie do zakupu tego auta. Ma czarne skóry nie są mocno zniszczone choć pojawiają się małe pęknięcia na fotelu kierowcy od wsiadania i wysiadania. Wnętrze wyjątkowo przestronne jak na tego nie wielkiego suv'a, bagażnik trochę ponad 400 litrów ale na wózek 3-częściowy dziecka starcza i trochę zakupów upchniętych pomiędzy. Ogólnie środek 4+ oby w każdym aucie tak było przyjemnie , prosto i wygodnie.
-
Komfort jazdy:
Komfort również 4, niestety na wybojach nie świeci przykładem , ale to nie terenówka tylko powiedzmy podwyższone kombi. Na prostej drodze auto płynie do 160 km/h jest dość przyjemnie, powyżej trochę głośniej i potem pow. 180 km/h czuć większy hałas, ale nie traci się przyczepności i jest chęć dobić do 200 km/h Szybciej nie jechałem tym autem i uważam że nie ma takiej potrzeby. Napewno w trasie warto przekraczać 3.000 obrotów, silnik się o to prosi tyle że spalanie będzie dwucyfrowe ale komfort nie ustępuje jak na auto 10-letnie jeden z pierwszych tzw. suwów
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 12.5l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 11l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 10l/100km |
Zalety i Wady
- dobry mocny silnik 160 KM bez turbo
- wygodne nie drogie auto
- nie wiele elektroniki i zagadek dla mechaników
- prostota konstrukcji a zarazem komfort
- napęd na 4 koła załączany automatycznie
- mało poważnych awarii
- potrafi skrzypnąć tu i tam
- spore spalanie
- katalizatory w kolektorze nie do usunięcia
- drogie części i serwis