Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Dałem się nabrać na SUV. Jazda limuzyna lub kombi to przyjemność, a tym ... Na autostradę nie nadaje się. Najlepiej się sprawdza na marne drogi i jazdę z prędkością 70-100 km/godz. I jeszcze zużycie paliwa. Po mieście 12, w trasę lokalnymi drogami 8.8, a jazda na autostradzie z predk. 120-140 km/godz to prawie 12 l.
Podsumowanie: Nie radzę wydawać pieniędzy na to japońskie "cudo"
Podsumowanie: TO MOJE 12 AUTO I PO SKODZIE SUPERB W DISLU TO TEN SAMOCHOD NIE JEŻDZI POMIJAM WNĘTRZE BO MOŻNA PRZYWYKNĄC ALE SKRZYNIA I PRZYSPIESZENIE TO HORROR MAM AUTO 3 MSC I ZASTANAWIAM SIĘ JAK GO SPRZEDAC ,CHYBA ŻE KTOŚ PREFERUJE JAZDĘ OK 60KM /H TO POLECAM ALE BEZ WYPRZEDZANIA
Podsumowanie: ok
Podsumowanie: samochód wysokiej klasy wykonany perfekcyjnie najlepszy w swojej klasie za rozsądne pieniądze
Podsumowanie: Zasadniczo bardzo udane auto, wygodne, komfortowe, ze świetnym napędem, ale lekko za słabym i zbyt paliwożernym silnikiem (mowa o 2 litrowym dieslu), no chyba że ktoś podróżuje spokojnie i po trasach - wtedy mu wystarczy. Ja mam zacięcie sportowe i mieszkam w mieście i to już za słaba wersja. Mam je w najwyższej wersji Intence Plus ze skórami plus prawie wszystkie opcje, więc jest wypasione, jak rzadko które. Nie jeździłem wieloma SUVami, ale bardzo podoba mi się charakterystyka podwozia i wyważenie auta. No i to, że mogę czasem przewieźć LEGALNIE 7 osób - ważne w Polsce na imprezach :-) Zastrzeżenia budzi silnik - gdybym miał mieć ponowny wybór - NIE WYBRAŁBYM do miasta diesla, a już w szczególności wersji 2.0 DI-D, tylko 2.4 benzynę + założyłbym LPG. Niższe koszta eksploatacji wyszłyby wtedy. Jak ktoś ma długie dojazdy i nie kręci auta - wtedy diesel w dowolnej wersji jest OK. Diesel 2.0 nawet tym lepszy, że łatwiej go tuningować, bo to dobrze znana jednostka z VW, co dla tej masy i napędów auta - jest wręcz obowiązkiem ! Jak na auto kosztujące jako nowe 150K PLN - niestety, ale za słabe audio i to nawet w tej najwyższej wersji. Tu inni producenci aut idą o krok dalej. Bardzo ważne - serwisuję to auto mechanicznie, akcesoryjnie i elektrycznie w... stacji Peugeta, bo jest taniej, a TE SAME CZĘŚCI co Peugeot 4007 i Citroen C-Crosser, bo to analogowe auta :-))) Komputer serwisuje się już niestety w Mitsubishi (brak dostępu z innych programów w pełnym zakresie doagnostyki), a turbo i silniki - to w stacjach VW, bo to jednostka napędowa VW :-)
Podsumowanie: Przepraszam wszystkich za byka,odnosnie punktaci.
Podsumowanie: Bardzo fajne autko połączenie osobówki z terenówką ciekawy wygląd dużo miejsca w środku szeroko i wysoko, bardzo dobrze się prowadzi mój nie ma za rewelacyjnego przyśpieszenia silnik 2,0 dopiero powyżej 4 tyś obrotów, jedynym największym minusem jest stosunkowo mały bagażnik a dokładniej dosyć płytki dla zainteresowanych dokłądniejszą opinią [email protected]
Podsumowanie: Sportowo-terenowa wyścigówka - tak można podsumować Outlandera w wersji turbo. Samochód rewelacyjnie się prowadzi, ma niezłego kopa i dobrze nadaje się do jazdy w dalekie trasy. Nie jest to auto specjalnie oszczędne, jeśli ktoś lubi korzystać z dużej mocy tego silnika - potrafi spalić 13-14 litrów benzyny. Ale cóż nie ma róży bez kolców - za takie osiągi trzeba płacić. W normalnej jeździe momentem obrotwoym pali ok 10 litrów - nie jest więc strasznie. W środku bardzo wygodny i przestronny. Outlander idzie w terenie jak burza pomimo tego, że to tylko SUV - warto sprawdzić jego możliwości.
Podsumowanie: Mam wersję turbo Outlandera 2.0 (200 koni). Auto ma niesamowite przyspieszenie (7s na 100 km), prowadzi się wspaniale, ma się wrażenie jak by jechał po torach - świetnie trzyma się drogi i dobrze bierze ostre zakręty. Napęd na cztery koła to nie tylko fanastyczna przyczepność i pewne prowadzenie, auto dobrze sprawuje się w terenie. Wnętrze bardzo komfotrtowe i funkcjonalne, choć proste stylistycznie. Mitsubishi mniejszą wagę przywiązuje do wyglądu wnętrza w swoich autach.
Znajdujesz się w dziale Mitsubishi Outlander opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Mitsubishi Outlander, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Mitsubishi Outlander.
Średnia cena na podstawie 77 ofert:
68 498 złZakres cen: 47 800 – 112 000 zł
Średnia cena na podstawie 50 ofert:
38 676 złZakres cen: 23 900 – 57 900 zł
Średnia cena na podstawie 17 ofert:
14 912 złZakres cen: 11 800 – 18 900 zł